Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پدرام صادقی مدیر روابط عمومی مسابقه «شهروند و مافیا» از تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه تا دوشنبه پنجم خرداد خبر داد.

تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر متقاضی شرکت در فصل‌های جدید مسابقه «شهروند و مافیا» بوده‌اند و با توجه به درخواست تعداد زیادی از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، مهلت ثبت‌نام تا پنجم خرداد ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان در نظر داشته باشند که برای تایید نهایی، باید پس از ثبت‌نام اولیه، اقدام به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود کنند.

تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند که در صورتی که مرحله تکمیل ثبت‌نام و دریافت رسید انجام نشود، با پایان یافتن زمان مذکور، ثبت‌نام افراد ملغی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در زمان تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود، نوبت ضبط خود را مشخص کنند و در صورتی که در زمان مذکور حاضر نشوند، از مسابقه حذف خواهند شد.

همچنین مذاکراتی از سوی تولیدکنندگان برنامه با اسپانسر در حال انجام است که در صورت توافق، در این مرحله به جای سه فصل، پنج فصل از این مسابقه تولید خواهد شد.

در فصل جدید همچنین روند کارشناسی و داوری بازی‌های انتخابی پیچیده‌تر و دشوارتر خواهد بود.

کد خبر 4931816 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرام نورایی مسابقه شهروند و مافیا شبکه سلامت برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه دو سیما فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه رادیویی سریال ایرانی شبکه یک سیما شبکه افق شبکه پنج سیما رادیو نمایش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد

به گزارش خبرآنلاین، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان از تمدید مهلت ثبت نام بیمه بازنشستگی رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

جعفرپور با اشاره به استقبال خوب بانوان هرمزگانی در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در روزهای ابتدایی، گفت: در استان هرمزگان در یک اقدام جهادی و با اطلاع رسانی گسترده، طی ۶ روز بیش از ۴ هزار نفر از مشمولین عملیات پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: به منظور بهره مندی تمامی مشمولین و با توجه به استقبال زیاد بانوان از ثبت نام در این طرح با موافقت دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مهلت پیش ثبت نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید گردید.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان در پایان گفت: کلیه مادرانی که در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال هستند و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد می‌باشد، فقط یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه حضوری به ۵۸ دفتر کارگزاری صندوق در سطح استان و یا به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت صندوق به آدرس https://www.roostaa.ir نسبت به پیش ثبت نام خود در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898662

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد