Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور روز جمعه به صورت رسمی اعلامیه خروج از معاهده آسمان‌های باز را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع آمریکا با اعلام این موضوع افزود: «روسیه به طور فزاینده‌ای از این پیمان برای پشتیبانی از تلاش‌های خود در راستای توجیه خصومت علیه همسایگان خود استفاده می‌کند و ممکن است که از این پیمان برای هدف قرار دادن نظامی آمریکا و متحدان استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، روز پنجشنبه شرکای بین‌المللی این کشور را از قصد واشنگتن برای خروج از معاهده آسمان‌های باز مطلع کرده است. 

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، این معاهده به کشورهای عضو اجازه می‌دهد از حریم هوایی یکدیگر برای پروازهای تجسسی استفاده کنند. 

دولت آمریکا پیش از این روسیه را به نقض این معاهده متهم کرده و گفته به این دلیل خواستار خروج از آن است. 

رسانه آمریکایی گزارش داده خروج از این توافق احتمالاً به تنش‌ها در روابط با مسکو دامن زده و واکنش متحدان اروپایی و همچنین برخی از اعضای کنگره را به همراه خواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • آخرین جزئیات دریافت حقابه ایران از افغانستان در هیرمند | ویدئو