Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:46:51 GMT

محور مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۰۵۱

محور مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود

مدیر مسئول مرکز بین‌المللی یوم القدس گفت: علی‌رغم وجود تمامی محدودیت‌ها و دشمنی‌ها بازهم محور مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود و با عزم راسخ سوی هدف اصلی خود در حال حرکت است. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالرحمان ابوسنینه در آیین گرامیداشت روز قدس در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای امت متحد اسلامی همواره زنده خواهد بود و راه و خون ایشان ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره مبارزه مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی افزود: در حال حاضر شاگردان سردار شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در جنوب لبنان با رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال مبارزه هستند.

ابوسنینه با بیان اینکه محور مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود تصریح کرد: علی‌رغم وجود تمامی محدودیت‌ها و دشمنی‌ها بازهم محور مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود و با عزم راسخ سوی هدف اصلی خود در حال حرکت است.

شب شعر شاعران مقاومت در حمایت از مردم فلسطین/ قسم به قدس که یک روز، روز فتح می‌آیداسلاملو: «صبح قریب» آماده اکران است/ ظهور دجال و ضدمسیح در قدس هدفمند استیمن| المشاط: قدس مسئله نخست امت اسلام و ملت یمن است

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت عزت خود را مدبون انقلاب اسلامی است اظهار کرد: امروز در سطح جهان جبهه مقاومت عظمت، عزت و بزرگی خود را مدیون انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای استکبارستیز گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/146/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، در دیدار رؤسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شهرت کرمان به "پایتخت مقاومت" به واسطه شهید سلیمانی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز باید در شان این نام شکل بگیرد تا این معنای مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه از فرصتی که حاج‌قاسم برای این خطه ایجاد کرده در جهت رشد اخلاقی و فکری و... استفاده شود نیاز به طراحی هوشمندانه و مبتکرانه و طرح‌های نو و خلاقانه است که روحانیت باید محور آن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ادامه سخنانش با بیان اینکه عملیات شگفت‌انگیز، حیرت آور و مهم که به تعبیر سیاسیون و نیرو‌های تحلیل‌گر غربی معادلات جهانی را تغییر داد؛ تحت زعامت حکومت ولایت فقیه بود که ایران در حد یک ابرقدرت خود را نشان داد؛ افزود: این قدرت را اسلام و نیروی معنویت و ولایت فقیه به نظام داده و باعث افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات باید از ابعاد مختلف و با زبان گویا برای نسل نو بیان شود تا این نسل در جریان اتفاقات عظیم قرار بگیرد؛ متذکر شد: روحانیت نیز باید مجهز به اطلاعات و آگاهی و داشته‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور سپس در پاسخ به سوالی راجع به مسئله عفاف و حجاب در جامعه با این توضیح که باید سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن عمل کرد؛ افزود: اندلسی کردن جوامع یکی از راهکار‌های جدی نظام استکبار برای از هم پاشیدن کشور‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با پدیده بدحجابی نباید به برنامه فرهنگی و صرف تذکر اکتفا کرد؛ بیان داشت: ضرورت رعایت عفاف و حجاب هم شرعی و هم عقلی است و به لحاظ روانشناسی ثابت شده برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روحی زن، ضرورت دارد و به همین جهت در برخی جوامع زنان بعضاً مسلمان نیستند، اما پوشش اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت حل مشکل رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها