Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:48:28 GMT

روز قدس به جنبش اجتماعی در تمام دنیا تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۰۶۶

روز قدس به جنبش اجتماعی در تمام دنیا تبدیل شده است

کنعانی مقدم با بیان اینکه برگزار نشدن فیزیکی تجمعات راهپیمایی روز قدس تاثیری در عزم و اراده مقاومت ندارد گفت: روز قدس به جنبش اجتماعی در تمام دنیا تبدیل شده است.

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد گرامیداشت روز قدس گفت: یوم الله روز قدس به برکت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نامگذاری شد، با نامگذاری روز قدس شجره طیبه مقاومت فلسطین در روزهایی که فقط هسته های مقاومت شکل گرفته بود، اکنون تبدیل به جنبش اجتماعی مقاومت در سراسر جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل حزب سبز افزود: رژیم صهیونیستی که با مظلوم نمایی به دنبال اشغال سرزمین قدس بود، اکنون تبدیل به رژیمی نژادپرست، کودک کش، جنایتکار و غاصب شده است و در افکار عمومی جهان مضموم ترین کشور تلقی می شود.

 

کنعانی مقدم با اشاره به برکات روز قدس پس از گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ما نمی توانیم تجمعات میلیونی را برگزار کنیم اما شاهد آن هستیم که در فضای مجازی بیش از آنچه که تصور می شود در رابطه با حمایت از مظلومیت فلسطین پیام ها، پوسترها و تصاویر گوناگونی منتشر شده است که حاکی از آن است که مردم در سراسر دنیا به این روز توجه داشته و به دنبال آن هستند که این روز را گرامی بدارند.

 

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: با توجه به اینکه بحث کرونا تا حدودی مانع از اجرای فیزیکی این مراسم شده است اما رژیم صهیونیستی شدیدا نگران آن است که در فضای مجازی رسوا شده و دسترسی مردم به فضای مجازی با جمعیت میلیاردی مواجه است و این همان وعده امام (ره) است که فرمودند «روز جهانی قدس» و اکنون می توانیم بگوییم که رژیم صهیونیستی در معرض بمباران پیام های دفاع از ملت مظلوم فلسطین در فضای مجازی است.

 

کنعانی مقدم ادامه داد: برگزار نشدن فیزیکی تجمعات راهپیمایی روز قدس تاثیری در عزم و اراده مقاومت ندارد تا جایی که شاهدیم گروه های مقاومت از مدیترانه تا شرق آسیا گروه های جهاد اسلامی، حماس، حزب الله و گروه های مردمی مبارزه با رژیم صهیونیستی در پیام های خود نفی معامله قرن و نفی هرگونه سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تاکید کردند و بر مبارزه با جهاد مسلحانه تا آزادی کل سرزمین فلسطین همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند من البحر الی النهر مقاومت و ایستادگی می کنند.

 

وی اظهار کرد: به نظر می رسد جمهوری اسلامی در اوج قدرت مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارد.

 

وی با اشاره به تغییر قالب برگزاری روز قدس با توجه به شیوع کرونا گفت: به نظر می رسد غرب ممکن است تبلیغاتی را در این باره انجام دهد و به دنبال این باشد که این موضوع را کمرنگ کند اما اکنون پس از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب روز قدس به جنبشی اجتماعی تبدیل شده است و جنبش های اجتماعی محدود به فضای فیزیکی و جغرافیایی نیستند و می توانند پیام خود را در فضای مجازی منتشر کنند و به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنبش جهانی روز قدس احزاب رژیم صهیونیستی فضای مجازی کنعانی مقدم روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم

جنبش حماس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتقال دفتر این جنبش به سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، جهاد طه، سخنگوی جنبش حماس گفت: با تمام احترامی که برای کشورهای عربی به عنوان پشتیبان ملت و آرمان فلسطین قائل هستیم، اما خبر منتشر شده روز سه‌شنبه) در روزنامه اللواء لبنان مبنی بر درخواست حماس برای انتقال به سوریه را تکذیب می‌کنیم. این جنبش از کشور برادر سوریه و هیچ کشوری دیگری نخواسته است که به آنجا منتقل شود.

پیش از این «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر در پاسخ به گزارش‌هایی درباره احتمال انتقال دفتر حماس به کشوری دیگر، تاکید کرد: «تا زمانی که حضور آن‌ها (رهبران حماس) در اینجا در دوحه برای تلاش‌های میانجی‌گری مفید و مثبت باشد، آن‌ها در اینجا خواهند ماند».

قطر از سال ۲۰۱۲ میزبان دفتر سیاسی حماس است و مدت‌هاست نقش میانجی بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی را ایفا می‌کند.

الانصاری روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی گفت: «دفتر حماس با هماهنگی آمریکا و طرف‌های دیگر ایجاد شد تا یک کانال ارتباطی برای به ثمر رساندن میانجیگری‌های قطر بین رژیم صهیونیستی و فلسطین را وجود داشته باشد. این کانال ارتباطی طی سال‌های اخیر در موفقیت و تکمیل بسیاری از وساطت‌ها موفق بوده است».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد