Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در این پیام تاکید کرده است:روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است، روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه‌های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در پیام خود تاکید کرده است:فلسطین، با تاریخ و تمدن هزاران ساله، متأسفانه در قرن اخیر، اسیر دست متجاوزان اشغالگر صهیونیستی است و فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین، همه عدالت‌طلبان را به یاری فرا می‌خواند و امروز حمایت از ملت فلسطین، یکی از شاخص‌های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصول انسانی است.

در این پیام آمده است:امسال و در بزرگداشت این روز بزرگ، مردم ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری ضمن گوش جان سپردن به سخنان رهبر معظم انقلاب، همچون سال‌های گذشته با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان(ره) تجدید پیمان می‌کنند و به این امید که هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین فراهم گردد، نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه مستکبران عالم اعلام می‌دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرده است:اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری ، فرارسیدن یوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته ، سربلندی اسلام و مسلمین را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

برچسب‌ها استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی روز قدس استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی روز قدس چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری

شهرام خواجوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۳۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و شهرستانی زیرمجموعه استانداری و فرمانداری‌ها در استان فعال هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در استان مشغول به فعالیت هستند.

خواجوی اظهار کرد: این تشکل‌ها در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی با موضوع فراگیر ایثار و شهادت، دفاع مقدس، حفاظت محیط‌زیست، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، جمعیتی و براساس علایق افراد و براساس محور‌های ابلاغی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مسائل اجتماعی و فرهنگی دغدغه اعضای تشکل‌های مردم نهاد است

وی با بیان اینکه تشکل‌های اجتماعی حلقه واسط بین مردم و دولت به شمار می‌روند، گفت: گروه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در ترغیب، تشویق و جلب نظر مردم در انجام کار‌ها و فعالیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و می‌توانند با اظهارنظر‌های تخصصی دولتمردان و کارگزاران را یاری رسانند.

خواجوی اضافه کرد: تشکل‌های غیردولتی از دل مردم برخاسته و نقش مهمی در تقویت مشارکت اجتماعی مردم دارند.

وی در خصوص شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از کارکرد‌های این شورا را نوآوری اجتماعی برای تقویت مشارکت اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی تشکل‌های اجتماعی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری