Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@11:05:42 GMT

لیگ قهرمانان آسیا روی هوا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۱۷۴

لیگ قهرمانان آسیا روی هوا

به نقل از روزنامه الرایه قطر، تکلیف AFC برای از سرگیری دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که در هفته دوم مرحله گروهی با همه‌گیری جهانی ویروس کرونا متوقف شد، همچنان مشخص نیست.

مشکل کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط به نحوه از سرگیری لیگ قهرمانان به صورت تجمیعی یا ادامه سیستم قبلی  در ماه‌های آگوست یا سپتامبر (مرداد و شهریور) نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این تاریخ‌های موردانتظار فدراسیون‌های فوتبال قاره آسیا است اما AFC در وهله نخست منتظر مشخص شدن دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 از سوی فیفا است.

روزنامه الرایه قطر سپس به نقل از منبع خبری درون کمیته مسابقات AFC نوشت: تعیین نشدن زمان برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا از سوی فیفا باعث شده AFC در موقعیت دشواری برای انتخاب زمان از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان قرار بگیرد. بر اساس گزارش برخی منابع خبری حتی احتمال عدم از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا تا ماه‌های آگوست و سپتامبر وجود دارد. تا زمانی که فیفا تکلیف دیدارهای ملی را مشخص نکند AFC نمی‌تواند درباره سرنوشت لیگ قهرمانان تصمیمی بگیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟