Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در پی دریافت گزارشی در خصوص توزیع موادمخدر در میدان میوه وتره بار تهران، پرونده‌ای برای بررسی بیشتر موضوع در پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد که فردی با جاساز کردن انواع موادمخدر در هندوانه‎ها، اقدام به توزیع موادمخدر در پوشش بار هندوانه می‌کرد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از حضور ماموران پلیس در میدان میوه و تره بار متهم پرونده با حکم قضایی دستگیر شد و از مخفیگاه متهم نیز هندوانه‌هایی که داخلشان ۳۶ بسته کوچک موادمخدر جاساز شده بود، کشف شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب، متهم جهت بررسی بیشتر پرونده به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: شیوه‌های عجیب و غریب انتقال موادمخدر به داخل زندان‌ها

بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۵۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در خاوران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادمخدر قاچاق مواد مخدر پلیس مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو

پسر جوان که به خاطر جای پارک خودرو مرتکب قتل شده بود در بم دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عزت‌الله عبدلی نسب فرمانده انتظامی بم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل عمد در یکی از محله‌های شهرستان بم، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

در بررسی اولیه مشخص شد به دلیل مشاجره لفظی بر سر جای پارک خودرو یک پسر ۲۰ ساله توسط تبعه ۱۸ ساله به وسیله سلاح سرد به‌شدت مجروح شده و به قتل رسیده است.

در حالی که متهم به قتل نیز متواری شده بود مأموران با واکاوی دقیق صحنه جرم موفق شدند در کمتر از یک ساعت، مخفیگاه قاتل را شناسایی و این متهم را طی یک عملیات ضربتی در یکی از نقاط شهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو