Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند، قرار است تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند از چهار‌شنبه هفتم خرداد آغاز شود و شاگردان حمید بی‌غم که در این مدت تمرین گروهی نداشته‌اند خود را برای رویارویی با شاگردان علیرضا افضل در تیم مس سونگون آماده کنند.

تمام بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی این تیم پیش از آغاز تمرینات موظف به انجام تست کرونا هستند تا نتایج آن به ایفمارک ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم فوتسال گیتی پسند روز جمعه ۳۰ خرداد در فینال لیگ برتر در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان مس سونگون ورزقان خواهد بود.

دیدار برگشت نیز ساعت ۱۸ روز جمعه ۶ تیر به میزبانی مس سونگون در سالن پورشریفی تبریز انجام می‌شود. در صورت تساوی ۲ تیم در دیدار رفت و برگشت نیز دیدار سوم در تاریخ ۹ تیر در کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمرینات فوتسال گیتی پسند مس سونگون تمرین گروهی گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت

سرمربی جوان جالوروسی با رهایی مهاجم ایرانی خود از بند مصدومیت، دست بازتری در خط حمله‌اش برای بازی برگشت مقابل میلان خواهد داشت.

طرفداری | برگشت سردار آزمون به تمرینات رم خبر خوبی برای رمی‌ها و سرمربی جوان آنها پیش از دیدار آنها مقابل میلان در لیگ اروپاست.

سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه رم پس از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی ایران در تاریخ ۲۱ مارس به آن دچار شده بود، به تمرینات گروهی این تیم بازگشت. این خبر خوشی برای جالوروسی و سرمربی آن‌ها، دنیله ده‌ روسی، پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان است. مصدومیت آزمون باعث شده بود که این مهاجم 29 ساله بازی‌های سری آ مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و همچنین بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان را از دست بدهد.

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم

با این حال، آزمون در تمرین امروز جالوروسی، به همراه سایر بازیکنان رم به تمرینات گروهی بازگشت. این موضوع خبر بسیار خوبی برای ده‌ روسی است، چراکه او می‌تواند در بازی برگشت مقابل میلان که در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شود، از این مهاجم ایرانی استفاده کند. رم در بازی رفت با نتیجه 1-0 در خانه میلان به پیروزی رسیده بود.

عملکرد سردار آزمون

آزمون در این فصل برای اولین بار در بازی رفت مقابل لچه برای رم گلزنی کرد و گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. او همچنین در بازی خانگی مقابل فروزینونه در تاریخ ۱۸ فوریه، گل دوم رم را به ثمر رساند. از زمان حضور ده‌ روسی در رم، آزمون ۴ بار برای این تیم به میدان رفته که ۲ بار از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته است. با حضور آزمون، ده‌ روسی گزینه‌های بیشتری برای انتخاب در خط حمله خود خواهد داشت و این موضوع می‌تواند به نفع رم در بازی برگشت مقابل میلان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • بارسلونا زندگی ماست!؛ تجمع هواداران کاتالان ساعاتی پیش از آغاز دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند