Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@02:18:44 GMT

تصاویر| فلسطین در ایران

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۴۰۵

تصاویر| فلسطین در ایران

آفتاب‌‌نیوز :

سرزمین فلسطین در سال ۱۹۴۸ میلادی با حمایت مستقیم انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به اشغال صهیونیست‌ها در آمد. اشغالی که تاکنون همچنان ادامه دارد. از آن زمان به بعد این کشور و ملتش جنگ‌ها و انتفاضه‌های فراوانی علیه اشغالگری دولت غاصب اسرائیل صورت داده‌اند.

همچنین دولت‌های همسایه فلسطین همچون مصر، سوریه و اردن در دوره‌هایی با اسرائیلی‌ها جنگیده‌اند اما هر بار کشورهای غربی از جمله آمریکا حمایت‌های فراوانی از صهیونیست‌ها انجام دادند و همین مسئله به اضافه قتل عام‌ و آواره شدن فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها، باعث پیشروی غاصبان در سرزمین‌های فلسطینی‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران، با پیروزی انقلاب اسلامی، سیاست ایران در قبال این رژیم به کلی تغییر کرد و سرانجام امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به نام روز قدس، روز اسلام و روز مقابله مستضعفان با مستکبران نامگذاری کرد که در تقویم ایران به ثبت رسید. از آن سال به بعد در ایران و برخی دیگر از نقاط مختلف دنیا، مردم هر سال در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در خیابان‌ها و برپایی راهپیمایی، ظلم و ستم و اشغالگری صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

امروز جمعه ماه رمضان امسال است و شیوع ویروس کرونا این مراسم را تحت تاثیر قرار داده است. با این حال تمهیداتی اندیشیده شده تا مردم معترض، اعتراض خود به اشغالگری اسرائیلی‌ها را نشان بدهند. آن‌ها امسال در شهرهای مختلف، اقدام به نصب نشانه‌ها، علایم و شعارهایی علیه اسرائیلی‌ها در خیابان‌ها و گذرهای مختلف کرده‌اند. گوشه‌هایی از این اقدامات در شهرهای مختلف در این عکس‌ها قابل دیدن است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فلسطین صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان در این نشست با اشاره به نشست ماهیانه ائمه جمعه استان گفت: این نشست هر ماه یک بار به میزبانی یکی از شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ عبودی از راه‌اندازی ۱۵ پایگاه شهری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی در شهرهای مختلف استان خبرداد و افزود: راه‌اندازی قرارگاه ملی مسجد بنا به دستور مستقیم مقام معظم رهبری و به ریاست حاج‌علی‌اکبری و دبیری شورای سیاست‌گذاری و تمامی ادارات مرتبط با امر مسجد برگزار و رویکردهای جدیدی برای تحول‌آفرینی در مساجد باید صورت گیرد.
وی اضافه کرد: تشکیل دو قرارگاه شهری در دو منطقه گرمسیری و سردسیری استان در قالب قرارگاه شهید نورالدینی در شهرستان‌های گرمسیری و قرارگاه شهید خرسندیان در مناطق سردسیری استان به همت ائمه جمعه تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.
 مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان افزود: قرارگاه‌های شهری در بحث مساجد با رویکرد جدید با حضور روحانیون، اوقاف، سپاه پاسداران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای مرتبط با مساجد در قالب تفاهم‌نامه‌ای رویکرد مساجد را متحول خواهند کرد.
عبودی همچنین گفت: در سطح استان نیز قرارگاه به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور همه نهادها و دستگاه‌های اداری استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: مهم‌ترین اقدام در گام اول فعالیت قرارگاه‌ها ، بحث ثبت‌نام تمام مساجد استان در سامانه خاص این امر در تمامی شهرها و روستاهای استان است.
در ادامه نیز ائمه جمعه شهرستان‌های استان به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف استان پرداختند.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • ذات اسرائیل اشغالگری است
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود
  • امریکا قلاده صهیونیست ها را کشید/هشدار به دولت های حامی اشغالگران
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم