Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@06:04:02 GMT

خانواده خاشقجی: قاتلان پدرمان را می‌بخشیم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۷۲۱

خانواده خاشقجی: قاتلان پدرمان را می‌بخشیم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا از رویترز، «صلاح خاشقجی» فرزند «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار مقتول سعودی در توئیتی اعلام کرد که خانواده خاشقجی تصمیم دارند افرادی که در قتل وی دخیل بودند را عفو کنند.

وی در این توئیت نوشت: «در این شب مبارک از این ماه مبارک (رمضان) ما این گفته خداوند را به یاد می‌آوریم که: اگر فردی بخشش انجام داده و مصالحه کند، پروردگار به او پاداش می‌دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح خاشقجی ادامه داد: «بنابراین، ما پسران شهید جمال خاشقجی اعلام می‌کنیم که افرادی که پدرمان را کشتند، عفو می‌کنیم چرا که خواستار پاداش قادر متعال هستیم».

جمال خاشقجی اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید. این اقدام با واکنش جهانی منفی علیه رژیم سعودی و در راس آن «محمدبن سلمان» ولیعهد این رژیم رو‌به‌رو شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس بیت المقدس اسرائیل فلسطین دعای روز بیست و هشتم رمضان خاشقجی قتل روزنامه نگار سعودی قاتلان عفو روز قدس بیت المقدس اسرائیل فلسطین دعای روز بیست و هشتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • قصیده بهاریه سعدی، جمال‌ستایی شیخ اجل
  • نقد فیلم قاتلان ماه گل؛ گنگسترها به نفت رسیدند!
  • کامیکازه‌های ۵۰۰ دلاری، قاتلان خونسرد تانک‌های ۱۰ میلیون دلاری