Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوک در مصاحبه‌ای با نشریه فارن پالیسی که پنجشنبه شب منتشر شد، گفت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مایل است ایران را سر میز گفت‌ وگو ببیند تا بتوانیم در مورد یک توافق جامع مذاکره کنیم.
وی همچنین مدعی شد که «از موفقیتی که سیاست خارجی ما حاصل کرده است، بسیار خرسندیم» و «این مسیر را با اعتماد زیادی ادامه خواهیم داد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوک همچنین دوگانه مذاکره با دولت ترامپ یا «فروپاشی اقتصادی» ایران را تکرار کرد.
وی روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت نیز گفته بود که ایران باید بین مذاکره با دولت ترامپ یا مدیریت یک اقتصاد در حال فروپاشی یکی را انتخاب کند.
سخنان هوک در حالی بیان می‌شود که چند ماه بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی نمانده و مذاکره با ایران می‌تواند برگ برنده بزرگی برای ترامپ در این انتخابات باشد و دولت وی بیش از آنکه به دنبال مذاکره با ایران باشند به دنبال این برگ برنده است.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا