Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت : در جلسه امروز اطلاعاتی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مرتبط با خسارت دیدگان بخش کشاورزی به تفکیک بانک‌های عامل ارائه شد که در مجموع ۱۱ هزار و ۳۷۳ نفر در استان تاکنون از تسهیلات این بخش بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : موضوع تسهیل در امورات مربوط به ضامنین مشمول پرداخت تسهیلات از دیگر موارد مطرح شده بود که مقرر شد به منظور تسریع خدمات رسانی به کشاورزان خسارت دیده از سیل، بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهایت مساعدت را به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان  افزود: از دیگر تصمیمات اتخاذ شده موضوع پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان معرفی شده توسط جهاد کشاورزی استان بود که مقرر شد این فرآیند تا پایان خرداد ماه بدون وقفه انجام شود.

عبدالهی ادامه داد: موضوع پرداخت تسهیلات به واحد‌های پرورش آبزیان خسارت دیده از سیل نیز مطرح شد که مقرر شد موضوع به منظور بررسی و کارشناسی بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی پرداخت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با پرداخت 3122 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان در اسفندماه سال 1402 مجموع تسهیلات ازدواج پرداختی به جوانان ایرانی در این سال را به 95 هزار و 181 فقره رساند تا گام بزرگی در حمایت از سنت مقدس ازدواج برداشته باشد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون حمایت از فرزندآوری با پرداخت 9420 فقره تسهیلات فرزندآوری در اسفندماه، تعداد تسهیلات پرداختی در این سرفصل در سال 1402 را به 89 هزار و 534 فقره افزایش داد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت در سال گذشته این امکان را در اختیار مشتریان قرار داد تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات ازدواج را برای جوانان ایرانی تسهیل کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد