Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@06:12:48 GMT

شيب تند روند کاهشي مبتلايان به کرونا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۰۸۸

شيب تند روند کاهشي مبتلايان به کرونا

خبرگزاری آریا- شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 5 میلیون و 194 هزار و 825 نفر افزایش یافته و شمار بهبودیافتگان به 2 میلیون و 81 هزار و 511 نفر رسیده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه اینترنتی وورد مترز اینفو (worldometers.info) که شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را به صورت لحظه‌ای منتشر و به روز رسانی می‌کند، اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 5 میلیون و 194 هزار و 825 نفر افزایش یافته و شمار بهبودیافتگان به 2 میلیون و 81 هزار و 511 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار جان باختگان هم 334,621 نفر اعلام شد.
جدیدترین خبر‌ها درباره شیوع ویروس کرونا در جهان و تحولات مربوط به آن به شرح زیر است:
 
شناسایی بیش از شش هزار کرونایی جدید در هند
ابتلای 6 هزار و 88 نفر در شبانه روز گذشته به ویروس کرونا در هند قطعی شد.
تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در هند به یکصد و هجده هزار و چهار صد و چهل و هفت (118447) نفر افرایش یافت. از این تعداد چهل و هشت هزار و پانصد و سی و چهار (48534) نفر از بیمارستان مرخص شدند. سه هزار و پانصد و هشتاد و سه (3583) نفر جان باختند.
 
460 مورد جدید ابتلا به کرونا در آلمان
موسسه رابرت کخ آلمان (RKI) روز جمعه اعلام کرد شمار موارد تایید شده ابتلا به کووید - 19 در این کشور با 460 نفر افزایش به 177 هزار و 212 نفر رسیده است.
به گزارش خبگزاری رویترز از برلین، موسسه رابرت کخ آلمان همچنین اعلام کرد شمار تلفات مبتلایان به کووید - 19 نیز با 27 نفر افزایش به هشت هزار و 174 نفر رسیده است.
 
شمار قربانیان ویروس کرونا در برزیل از 20 هزار نفر فراتر رفت
وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد: با ثبت 1188 مرگ جدید ناشی از کرونا، شمار قربانیان این همه گیری در این کشور به 20 هزار و 47 نفر رسید.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور نیز با افزوده شدن 18 هزار و 508 مبتلای دیگر به 310 هزار و 87 نفر رسید.
 
آیین نماز جمعه در حرم حضرت زینب (س) برگزار می‌شود
آیین نماز جمعه در مصلای حرم حضرت زینب (س) در حومه جنوبی شهر دمشق برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه، برای رعایت موازین بهداشتی فقط درب حرم مطهر منتهی به مصلی در میقات نماز جمعه باز خواهد بود و سایر در‌های حرم زینبی بسته خواهند ماند. نمازگزاران قبل از ورود به مصلی باید مقررات اعلام شده وزارت بهداشت را رعایت کنند. وزارت بهداشت از دوهفته پیش اعلام کرد نمازجمعه در مساجد با رعایت فاصله گذاری و ضوابط بهداشتی اقامه می‌شود. اما از آنجا که منطقه زینبیه (س) در قرنطینه بود، ایین نماز جمعه در مصلای حرم مطهر برگزار نشد.  با توجه به این که در حرم حضرت رقیه (س) امکان جداسازی مصلی از صحن شریف میسر نیست، این هفته نیز نماز جمعه در آن بقعه متبرکه برگزار نمی‌شود. طبق محدودیت‌هایی که دولت برای مهار ویروس کرونا در نظر گرفته همه محل‌های تجمع از جمله مساجد و مراکز فرهنگی تعطیل است.  در سوریه آمار مبتلایان به ویروس کرونا 58 نفر گزارش شده است که در 22 روز گذشته هیچ مورد جدید در داخل این کشور شناسایی نشد. 14 موردی هم که شناسایی شدند مربوط به سوری‌های مقیم خارج هستند که هم اکنون در فرنطینه بسر می‌برند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شیب تند کاهشی مبتلایان به ویروس کرونا نفر رسیده کرونا در جهان نماز جمعه نفر افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد