Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@12:19:45 GMT

پسر خاشقچی قاتلان پدرش را بخشید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۲۵۷

پسر خاشقچی قاتلان پدرش را بخشید

پسر «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار مقتول سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد که قاتلان پدرش را می‌بخشد. این بیانیه را «صالح خاشقچی» روز جمعه در توییتر منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، پسر «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار مقتول سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد که قاتلان پدرش را می‌بخشد. این بیانیه را «صالح خاشقچی» روز جمعه در توییتر منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توییت خود نوشت: در این شب مبارک از ماه مبارک (رمضان) به یاد می‌آوریم که خداوند می‌فرماید: اگر شخصی ببخشد و مصالحه جوید، پاداش او از جانب خداوند است. بنابراین ما پسران شهید جمال خاشقچی اعلام می‌کنیم کسانی که پدر ما را کشتند، عفو کرده و به دنبال پاداش از جانب خداوند متعال هستیم.

خاشقچی، از منتقدان برجسته دولت سعودی اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری ریاض در استانبول به شکلی وحشیانه به قتل رسید. مقامات سعودی همواره مدعی هستند که این جنایت، عملیاتی خودسرانه بوده و دستور آن از طرف ریاض صادر نشده بود. اما در سطح بین‌المللی این مسئله مورد تردید است و چندین آژانس اطلاعاتی و سازمان ملل روایت دولت آل سعود درباره نحوه وقوع این جنایت را زیر سؤال برده‌اند.

خاشقچی، ستون‌نویس روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست و در سال‌های پایانی عمرش ساکن آمریکا بود. بعد از آنکه روایت‌های زیادی درباره ناپدید شدن وی مطرح شد، مقامات ریاض سرانجام اذعان کردند که وی توسط تیمی که قصد بازگرداندن وی به عربستان را داشت، به قتل رسیده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: عربستان ترکیه خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد.

به گزارش یورونیوز فارسی، نماینده عربستان در این مسابقه رومی القحطانی خواهد بود که تا کنون در چند مسابقه دختر شایسته از جمله مسابقه دختر شایسته عربستان سعودی، دختر شایسته صلح عرب و دختر شایسته خاورمیانه برنده شده است.

مسابقه دختر شایسته جهان (Miss Univers) بزرگترین و مهمترین مسابقه دختر شایسته جهان است که هر سال برگزار می‌شود.

رومی القحطانی ۲۷ سال دارد و به عنوان مدل فعالیت می‌کند. او در صفحه اینستاگرام خود که بیش از یک میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند خبر حضورش به عنوان نماینده عربستان در مسابقه دختر شایسته جهان را اعلام کرد.

مسابقه دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۴ قرار است ماه سپتامبر در مکزیک برگزار شود.

مجمع جهانی اقتصاد در سال ۲۰۲۳ عربستان سعودی را در فهرست کشور‌های جهان از نظر شاخص فاصله جنسیتی از بین ۱۴۶ کشور در جایگاه ۱۳۱ قرار داده بود.

دیگر خبرها

  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • اندریک و تقسیم خوشحالی خود با پدرش پس از گلزنی مقابل اسپانیا در سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • فیلم‌های شبکه‌های سیما در نهم فروردین
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز