Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شکار هیولا»، عنوان رمانی تازه از محمد سرشار است که به زودی توسط نشر معارف به چاپ می‌رسد. رمان نوجوان «شکار هیولا» داستان مهمترین و پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی با نام آر کیو ۱۷۰ با اسم مستعار هیولا است؛ از زمانی که تولید شد تا زمانی که به خاطر مأموریتی سرّی وارد ایران و توسط نیروهای ایرانی شکار شد. در این داستان، خود آر کیو ۱۷۰ از زبان خودش این ماجرا را برای نوجوانان تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب به زودی توسط نشر معارف در ۱۶۸ صفحه به چاپ می رسد و در تمام فروشگاه های کتاب کشور قابل دسترسی است. در این کتاب می‌خوانید:

«چشم‌هایم را باز کردم. همه جا ساکت بود. به اطرافم چشم دواندم. درون یک آشیانه بزرگ و ساکت با کناره های تاریک بودم. هیچ نوری از بیرون نمی تابید. فضا را با چراغ های متعددی روی سقف، روشن کرده بودند.

خواستم حرکت کنم اما نتوانستم. چرخ‌هایم را با زنجیرهای ضخیمی به یک حلقه بسیار کلفت فولادی که از زمین بیرون آمده بود، بسته بودند. بال‌هایم هم با دو زنجیر طولانی دیگر که از سقف پایین آمده بودند، بسته شده بودند. تعداد زیادی کابل هم به بدنم وصل شده بود.

وضعیتم درست مثل فیلم‌هایی بود که قبلاً دیده بودم. اینجا شکنجه‌گاه ایرانی‌ها بود و حتماً به زودی شکنجه‌شان را شروع می‌کردند. ناگهان درب سوله با صدای بلندی باز شد. نور خیلی زیادی به داخل سوله دوید و چشمانم را زد. چشم‌هایم را تند تند باز و بسته کردم. تا به نور عادت کردم هیکل بزرگ قاهر را دیدم که جلویم ایستاده بود.

 - سلام»

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1390956

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان محمدرضا سرشار معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)

 

 

 

منبع : الف 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم) تغییر رنگ چشمان یک جغد هنگام بلعیدن مار (فیلم) غافلگیری و سکوت جگوار هنگام شکار طعمه خود (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)
  • شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها
  • سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان
  • 4 سورپرایز درفت 2024؛ از بازگشت هیولا تا قهرمان المپیک/ اخبارWWE
  • تو فرار کن، داد زدنش با من!
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا