Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، یکی از مشکلات اساسی باشگاه استقلال در حال حاضر تامین منابع مالی است. اگر چه نزدیک به 10 درصد قرارداد بازیکنان، مربیان و همچنین بخشی از طلب شیخ دیاباته و هروویه میلیچ پرداخت شد، اما یک مسئله اصلی باعث عدم ادامه پرداختی به بازیکنی چون دیاباته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال قرارداد جدیدی با شرکت فولاد متین به امضا رساند، کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال ابتدا این قرارداد را امضا کرد، اما بعداً در نامه‌ای به سعادتمند اعلام کرد که امضای او برای انجام تفاهم نامه بوده و به معنای تایید این قرارداد نیست. به همین دلیل، جلسه هیئت مدیره استقلال تشکیل شد.

در این جلسه، اعضا به سعادتمند گفتند که اگر قرارداد قبلی با شرکت آریا برتر به عنوان کارگزار قبلی فسخ نشود، امکان امضای کارگزار جدید وجود ندارد. سعادتمند تاکید کرد که این شرکت مبلغی را به باشگاه پرداخت کرده است و باید منزوی به عنوان عضو معرفی شده از سوی هیئت مدیره آن را امضا کند.

اعضای هیئت مدیره استقلال با توجه به اهمیت تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات شیخ دیاباته قرارداد کارگزار جدید را امضا کردند، اما مصوب شد که مسئولیت قرارداد با کارگزار جدید و همچنین وضعیت کارگزار قبلی و فسخ با این کارگزار برعهده مدیرعامل خواهد بود.

هیئت مدیره بر این باور است که وقتی شرکت فولاد متین توانسته که بخشی از پول قرارداد را به استقلال بدهد، دیگر مشکلی برای ادامه پرداختی نباید داشته باشد و مدیرعامل باید همه مطالبات دیاباته و هزینه‌های جاری را برعهده داشته باشد.

تایید قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید به این معناست که اگر سعادتمند مدیرعامل استقلال توانسته پولی از شرکت جدید بگیرد، نباید مشکلی برای سایر هزینه‌ها از جمله پرداختی به دیاباته وجود داشته باشد و اگر بازیکن مذکور اقدام به فسخ قرارداد کند، هیئت مدیره نباید مقصر جلوه داده شود.

104 / 351 کارگزار استقلال استقلال احمد سعادتمند مدیرعامل استقلل هیئت مدیره استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کارگزار استقلال استقلال احمد سعادتمند هیئت مدیره استقلال هیئت مدیره استقلال کارگزار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!