Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سمیرم در مجلس بر ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تاکید کرد و گفت: برای کنترل قیمت ها باید جلوی دلالان گرفته شود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

 اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره افزایش قیمت اقلام خوراکی، کالاهای مختلف و همچنین مسکن، اظهار داشت: قیمت مایحتاج اساسی مردم مثل برنج، عدس، نخود و لوبیا بیرویه افزایش یافته و لازم است مسئولان مربوطه هر چه سریعتر به مسئله ورود کرده و جلوی افزایش قیمتها و مداخله دلالان را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی برنامه‌گی دولت در بازارخودرو مشهود است/دلالان بازارها را در دست گرفته انددستور رئیس‌جمهور به سرپرست "صمت" جهت حذف دلالان از بازار خودرو

وی افزود: بسیاری از دهکهای پایین جامعه به دلیل شیوع کرونا فعالیت اقتصادی خود را از دست داده اند و در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارند بنابراین لزوم رسیدگی به افزایش قیمت مواد غذایی به ویژه برنج و حبوبات در ماه مبارک رمضان امری ضروری است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه قیمت خودرو و مسکن نیز سر به فلک گذاشته و متاسفانه باز هم شاهد این هستیم که برخی از مسئولان عنوان می کنند افزایش قیمت حباب است،  افزود: پیش از این در مورد ارز و طلا نیز گفته می شد حباب است، اما حباب‌ها هر روز بزرگتر شد. لازم است مسئولان مربوطه برای جلوگیری از افزایش قیمت دست واسطه ها و دلالان را از بازار قطع کنند.

سلیمی با اشاره به آشفتگی بازار مسکن، اظهار داشت: مردم نمی‌دانند برای مسکن دار شدن خود و فرزندانشان چه کنند؟ اگر با هزار مشقت و تنگنا پولی کنار بگذارند که خانه‌ای بخرند با افزایش سرسام آور قیمت نه تنها مسکن نمی توانند بخرند بلکه با همان پول رهن و اجاره آن خانه را هم نمی توانند پرداخت کنند.

نماینده مردم سمیرم با بیان اینکه اگر شعار مقابله با فساد و کنترل تورم و قیمت ها را می‌دهید، نظارت کنید و شعار را عملیاتی کنید، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی با صحبت و بخشنامه حل نمی‌شود بلکه عزم جدی و برنامه ریزی می‌خواهد.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس نماینده مردم سمیرم افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس

ابراهیم رضایی اظهار داشت: واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس اقدامی غیرقانونی است، از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه خواست که جلوی این اقدام را بگیرند.

به گزارش ایلنا، وی گفت: واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس اقدامی غیرقانونی است، از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه خواست که جلوی این اقدام را بگیرند.

رضایی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود پول و سود آن برای دیگران باشد و این ظلمی آشکار است.

وی ادامه داد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است از جیب مردم ما برداشته شود و خرج یک عده سلبریتی پرخرج شود.

نماینده دشتستان در مجلس یازدهم، افزود: از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، زیرا اقدامی کاملا غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد