Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:52:11 GMT

«اون» سه هفته است که مجددا ناپدید شده است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۵۴۸

«اون» سه هفته است که مجددا ناپدید شده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، حضور کمرنگ کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در انظار عمومی در حالی بوده که این کشور اقدامات مقابله با کرونا را وضع کرده اگرچه اعلام می‌کند که هیچ مورد ابتلا به این ویروس در کشور ثبت نشده و گمانه زنی‌هایی درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون در ماه گذشته پس از عدم حضورش در یک مراسم کلیدی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم جونگ اون در آوریل و مه چهار بار در انظار عمومی حاضر شد، در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته میلادی این میزان ۲۷ بار بود.

وضعیت سلامت کیم جونگ اون به عنوان رهبری کره شمالی و اینکه کجاست، اغلب از سوی جامعه بین‌المللی زیر ذره بین قرار داشته چون آن را نشانه‌ای از بی‌ثباتی می‌دانند.

مقام‌های کره جنوبی می‌گویند، بر این باورند که حضور محدود کیم جونگ اون در انظار عمومی شاید اقدامی احتیاطی در پی شیوع ویروس کرونا باشد. کره شمالی بسیاری از تجمعات اصلی را به دلیل شیوع این ویروس ممنوع، متوقف یا حتی کم کرده است.

وزارت اتحاد مجدد کره جنوبی امروز (جمعه) در پاسخ به سوالی درباره غیبت‌های کیم جونگ اون اعلام کرد که در حال بررسی اوضاع است اما به این نکته هم اشاره کرد که وی اغلب دور از انظار عمومی است.

روزنامه جونگ آنگ از قول یکی از مقام‌های دولتی سئول که خواست نامش فاش نشود، نوشت: شاید کیم جونگ اون وظایفش را از ویلای مورد علاقه‌اش در منطقه ساحلی "وونسان" انجام می‌دهد.

امروز سه هفته از آخرین حضور رسانه‌های کیم جونگ اون در انظار عمومی و انتشار تصاویرش در یک رویداد اجتماعی می‌گذرد.

اول مه سال جاری میلادی بود که تصاویری از حضور رهبری کره شمالی در یک کارخانه تولید کود منتشر شد. پس از آن رسانه‌های این کشور مطالبی درباره دریافت یا ارسال نامه‌ها و مکاتبات دیپلماتیک توسط رهبری کره شمالی منتشر کردند اما اخباری از حضور وی در رویدادهای عمومی منتشر نشد.

بیشترین میزان غیبت کیم جونگ اون در انظار عمومی به ۲۰۱۴ و مدت زمان ۴۰ روز بر می‌گردد. آژانس جاسوسی کره جنوبی بعدا اعلام کرده بود که علت این غیبت روند درمانی روی زانو بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس بیت المقدس اسرائیل فلسطین دعای روز بیست و هشتم رمضان کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ناپدید وضعیت سلامت روز قدس بیت المقدس اسرائیل فلسطین دعای روز بیست و هشتم رمضان رهبری کره شمالی کیم جونگ اون انظار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است .   وی افزود:  در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت  ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.   محرابی نیا اظهار کرد:  از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌ شود واز  از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.   او بیان کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.   وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.   وی افزود:  تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • (ویدئو) سیل در چین؛ ۱۱ نفر ناپدید شدند
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم