Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@23:08:00 GMT

البرز | آماده باش کامل اورژانس در ایام تعطیل

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۶۸۰

البرز | آماده باش کامل اورژانس در ایام تعطیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوا، مهرداد بابایی افزود: با قرار گرفتن در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و نیز پشت سر گذاشتن ایامی که به دلیل شیوع کرونا ویروس، محدودیت در تردد و سفرهای بین استانی را تجربه کردیم، اشتیاق وافری در مردم کشورمان در زمینه اقدام به سفر ایجاد شده است.

او اظهار کرد: این امر موجب افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز همچون سال‌های گذشته اقدام به استقرار واحدهای عملیاتی خود در جاده‌های پر تردد از جمله جاده چالوس، اتوبان تهران ـ قزوین، جاده قدیم کرج ـ قزوین و جاده اشتهارد کرده است.

بابایی افزود: به همین منظور ضمن آماده باش، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۷ دستگاه آمبولانس و ۹ دستگاه موتورلانس و یک فروند بالگرد در دو نوبت صبح و عصر با قرار گیری در مسیرهای پرتردد، آماده ارائه خدمات درمانی و پوشش حوادث احتمالی خواهند بود.

او گفت: همچنین در روز عید سعید فطر و همزمان با برگزاری نماز عید، با استقرار ۱۳ تیم عملیاتی اورژانس در مصلی‌ها و یا مساجد جامع در سطح استان البرز، آمادگی ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به نمازگزاران را خواهیم داشت.

گفتنی است استقرار جاده‌ای آمبولانس‌های اورژانس البرز از بعد از ظهر چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ظهر سه‌شنبه ۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 514100 برچسب‌ها استان البرز اورژانس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی ملک زاده بافقی گفت: با توجه به هشدار نارنجی و همچنین بارش‌های زیاد و اینکه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان پیش بینی شده هشدارهای لازم داده شده و از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست کردیم با آمادگی کامل انجام وظیفه کنند.

وی افزود: همچنین به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه ای استان نیز در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داده می‌شود تا از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

ملک زاده اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان باید همه ادارات خدمات رسان و همچنین دستگاه‌های اجرایی آمادگی صد در صدی را داشته باشند و هیچگونه کوتاهی و اهمال در این زمینه پذیرفتنی نیست چون با جان و مال مردم در ارتباط است.

اداره کل هواشناسی استان یزد، هشدار سطح نارنجی برای سه روز آینده صادر کرده و از بارش‌های سنگین باران و آبگرفتگی معابر، تگرک و تندباد و حتی شکستن درختان خبر داده است.

کد خبر 6085541

دیگر خبرها

  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران