Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایذه در مجلس از تذکر و مذاکره خود با وزیر امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی برای بازگردادن هموطنانمان از کویت به کشورمان خبر داد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه برخی از هموطنان به دلایل گوناگون به کشورهای مختلف سفر کرده اند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم فعالیت شرکتهای هواپیمایی امکان بازگشت به کشور را ندارند، گفت: سالهاست که برخی از هموطنانمان برای کار به کویت سفر می کنند و در حال رفت و آمد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست منتخبان مجلس یازدهم با "حاجی میرزایی" درباره رتبه بندی و همسان سازی حقوق فرهنگیانروز قدس، روز مقاومت جهان اسلام برابرکفر است/آرمان های فلسطین از یاد نمی رودجلوگیری از خام فروشی یکی از اولویت های مجلس یازدهم است/فروش فرآوردهای نفتی راه مناسب برای دور زدن تحریم ها

وی افزود: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و عدم فعالیت شرکتهای هواپیمایی و رفت و آمد دریایی چند صد نفر از هموطنانمان که برای کار به کویت سفر کرده اند، نمی توانند به کشور بازگردند.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس ادامه داد: بسیاری از این افراد و خانواده های آنها از استان خوزستان، فارس و همچنین شهر لامرد  با بنده تماس و درخواست همراهی به منظور مکاتبه با مسئولان ذیربط برای بازگرداندن آنها را کرده اند.

خادمی با بیان اینکه برای حل مشکل و بازگرداندن این هموطنان به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تذکر و در این باره مذاکره کرده ام، بیان داشت: مسئولان قول پیگیری داده اند که تاکنون اتفاقی نیفتاده که امیدواریم مسئولان ذیربط هر چه سریعتر ضمن مذاکره با مسئولان کشورهایی که هموطنانمان امکان بازگشت از آنها را ندارند، مکاتبه و شرایط بازگشت آنها را فراهم کنند.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه آماده میزبانی از ۵۰ هزار نفر در سالروز عملیات «بازی‌دراز» می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آماده شدن استان برای میزبانی از ۵۰ هزار نفر از هموطنانمان در ارتفاعات بازی دراز به مناسبت سالروز «عملیات بازی‌دراز» خبر داد.

سعید بهشتی‌راد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اقدامات لازم برای حضور هموطنانمان در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپلذهاب به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز انجام شده، اظهار کرد: یادواره شهدای عملیات بازی دراز و برنامه صعود سراسری به این ارتفاعات و مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور، طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) در شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یادواره سرلشگر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در محل یادمان این شهید عصر روز ۱۳ اردیبهشت برگزار خواهد شد، گفت: در ادامه این روز و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در جوار بقعه احمدبن اسحق برگزار خواهد شد و صعود گروهی هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز را هم صبح روز ۱۴ اردیبهشت خواهیم داشت. 

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه همه ساله آغاز سال راهیان نور کشور با برگزاری ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود، عنوان کرد: برآورد می شود امسال شاهد صعود ۵۰ هزار نفری هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات سرنوشت ساز باشیم.

بهشتی راد افزود: سال گذشته صعود بیش از ۴۰ هزار نفری هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز عملیات بازی دراز و آغاز سال راهیان نور کشور را شاهد بودیم.

وی در ادامه از عملیات بازی دراز به عنوان یکی از مهمترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در جریان عملیات بازی دراز قسمت‌های مهمی از ارتفاعات بازی دراز از دشمن پس گرفته شد.

وی با اشاره به نقش مهم ارتفاعات بازی دراز در تامین امنیت منطقه در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس در مقطعی عراق توپخانه سنگین روی ارتفاعات بازی دراز مستقر کرده بود که پیروزی در عملیات بازی دراز بعد از اجرای چندین عملیات ناموفق و بازپس گیری ارتفاعات بازی دراز در جریان عملیاتی به همین نام در واقع نقطه شروع پیروزی های رزمندگان بر دشمن بعثی بود.

بهشتی راد افزود: در عملیات بازی‌دراز ضمن انهدام تیپ سه پیاده کوهستان و وارد نمودن تلفات به تیپ ۲۲ کوهستانی دشمن، بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیروهای تحت امر صدام کشته و زخمی شده و تعداد زیادی از آنها به اسارت درآمدند.

عملیات بازی‌دراز اردیبهشت ۱۳۶۰ با همکاری مشترک ارتش و سپاه و با هدف بازپس گیری ارتفاعات بازی دراز از رژیم بعث صدام طراحی و اجرا شد. در جریان این عملیات مهم «علی اکبر شیرودی» خلبان برجسته و «حسین ادبیان» فرمانده شجاع گردان تکاور مالک اشتر به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • یکی از ظریف ترین نمونه های کار روی چوب (فیلم)
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • آماده شدن کرمانشاه برای میزبانی از سالروز عملیات بازی‌دراز
  • کرمانشاه آماده میزبانی از ۵۰ هزار نفر در سالروز عملیات «بازی‌دراز» می‌شود