Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ تکلیف AFC برای از سرگیری دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که در هفته دوم مرحله گروهی با همه‌گیری جهانی ویروس کرونا متوقف شد، همچنان مشخص نیست.

مشکل کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط به نحوه از سرگیری لیگ قهرمانان به صورت تجمیعی یا ادامه سیستم قبلی  در ماه‌های آگوست یا سپتامبر (مرداد و شهریور) نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این تاریخ‌های موردانتظار فدراسیون‌های فوتبال قاره آسیا است اما AFC در وهله نخست منتظر مشخص شدن دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 از سوی فیفا است.

روزنامه الرایه قطر سپس به نقل از منبع خبری درون کمیته مسابقات AFC نوشت: تعیین نشدن زمان برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا از سوی فیفا باعث شده AFC در موقعیت دشواری برای انتخاب زمان از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:ضرر میلیون دلاری AFC از لغو لیگ قهرمانان آسیا

بر اساس گزارش برخی منابع خبری حتی احتمال عدم از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا تا ماه‌های آگوست و سپتامبر وجود دارد. تا زمانی که فیفا تکلیف دیدارهای ملی را مشخص نکند AFC نمی‌تواند درباره سرنوشت لیگ قهرمانان تصمیمی بگیرد.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟