Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:43:26 GMT

پاکسازی و ضدعفونی آرامستان‌های شیراز

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۰۸۵

پاکسازی و ضدعفونی آرامستان‌های شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌ها با اشاره به هشدار‌های شهردار شیراز در خصوص روند افزایشی تعداد مبتلایان کووید ۱۹ در روز‌های اخیر، اعلام کرد: عملیات مداوم پاکسازی و ضدعفونی آرامستان‌های بهشت احمدی و دارالرحمه شیراز کماکان ادامه دارد.

علی پارسا زاد افزود: با تداوم و افزایش همکاری‌های بین سازمانی در حوزه خدمات شهری و ساخت و به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات کارآمدتر، عملیات پاکسازی و گندزدایی آرامستان‌های بهشت احمدی و دارالرحمه شیراز با روند افزایشی به صورت روزانه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکسازی و ضدعفونی شهرداری شیراز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صبح امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار خانم خارگی با علائم دیالیز مقاوم به درمان پنومونی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6085411

دیگر خبرها

  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم