Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از توزیع ۴۵۰ بسته حمایتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر خبر داد.

محمد‌عظیم خدایاری در حاشیه اجرای رزمایش بخشش ایرانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ملایر اظهار کرد: با توجه به‌فرمایش رهبر معظم انقلاب و در راستای کمک به اقشار آسیب‌دیده ۴۵۰ بسته حمایتی توسط بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تهیه و همزمان با اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر افزود: امیدواریم با حمایت مردم، خیرین و اقشار دانشگاهی بتوانیم بعد از ماه مبارک رمضان رزمایش کمک‌های مومنانه را ادامه دهیم.

جوهره لیبرالیسم غرب به انسان بی‌توجه است

طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با توجه به فرصت‌های ایجاد شده از بیماری کرونا گفت: اگر ما صد‌ها کتاب فلسفی و در حوزه اندیشه اجتماعی بنویسم مثل داستان کرونا نمی‌توانست ثابت کنند که جوهره لیبرالیسم غرب به انسان بی‌توجه است و به انسانیت و حقیقت انسانیت ظلم می‌کند.

وی افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز دانشجویان فعالیت جدی در این زمینه داشته‌اند که تولید ۱۲۰ هزار ماسک گوشه‌ای از این اقدامات است.

مسول بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه توسط دانشجویان، جمع‌آوری ۱۵۰ میلیون تومان برای کارکنان پیمانی دانشگاه‌ها و اجرای طرح همسفره از دیگر اقدامات دانشجویان استان همدان است.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی کمک های مومنانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

خزاعی عرب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو  شهرستان بیرجند گفت: در اجرای پویش ملی اطعام مهدوی و در مراسم افطاری خانواده‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۲۰ آشپزخانه در بیرجند همکاری می‌کنند.

او با بیان اینکه تا کنون ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود:  امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.

خزاعی عرب بیان کرد: با توجه به در پیش بودن  ایام لیالی قدر پیش بینی می‌شود طی برنامه عملیاتی تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ هزار وعده غذای گرم و ۴ هزار سبد غذایی به همراه افطاری ساده در سطح مراکز نیکوکاری و کمیته امداد شهرستان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد