Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، چهل و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی وحدت دبیر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و دیگر اعضا برگزار و در این جلسه مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق با هدف تبدیل شدن به مرجع اصلی و بزرگترین ارائه دهنده خدمات مالی و سرمایه‌گذاری در زمینه فناوری های نرم و هویت ساز، صنایع خلاق و فرهنگی در سطح کشور راه اندازی شده است.

توسعه سرمایه گذاری در حوزه صنایع نرم، هویت ساز، خلاق و فرهنگی، توسعه صنایع فرهنگی بر اساس اولویت های فرهنگی ایرانی و اسلامی، افزایش سهم تولیدات ملی و صادرات محصولات و خدمات نسبت به سایر صنایع و محصولات کشور، افزایش ضریب نفوذ نوآوری و فناوری در تولید محصولات و ارائه خدمات در حوزه فعالیت صندوق، ایجاد و توسعه زیرساخت لازم برای تسهیل و تسریع فرایندهای صادراتی و جذب سرمایه خارجی در دامنه فعالیت صندوق و ارتقاء و بهره برداری از سرمایه های متخصص انسانی کشور در حوزه فناوری های نرم از ماموریت های این صندوق به شمار می رود.

این صندوق برنامه دارد تا خدماتی چون اعطای انواع تسهیلات مالی، عاملیت و مدیریت مالی وجوه اداره شده، خدمات توسعه بازار و مشارکت و سرمایه گذاری خطرپذیر را به متقاضیان ارائه کند.

برچسب‌ها صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور علی وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور علی وحدت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور علی وحدت پژوهش و فناوری صنایع خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صفوی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ در قالب ستاد خدمات سفر با برنامه‌ریزی انجام شده میزبان مسافران و گردشگران بودیم.

وی با اشاره به اینکه امسال بهار طبیعت با بهار قرآن مقارن شده بود، افزود: در ابتدای این طرح حجم ترافیک در جاده‌ها حاکی از کاهش ۱۰ درصدی تردد‌ها در کشور بود؛ اما آمار‌ها نشان می‌دهد، ورود مسافران به استان زنجان نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان بابیان اینکه حدود ۲۶۰ موزه و اماکن در ارزیابی رسمی کشور وجود دارد، گفت: موزه رختشویخانه، موزه مردان نمکی و پایگاه جهانی سلطانیه جزو ۵۰ مکان نخست و ۲۰ درصد پربازدید اماکن و موزه‌های کشور بودند.

صفوی افزود: باید در حوزه زیرساخت‌های گردشگری سرمایه‌گذاری کنیم و بویژه معرفی آثار تاریخی و طبیعی، گردشگری و صنایع دستی استان در همه حوزه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در نمایشگاهی، از گردشگری فناورانه یاد کردند و کارگاه گردی از موضوعاتی است که باید به آنها پرداخته شود و معرفی این ظرفیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما می‌تواند به تحقق آن کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموعه استان تمرکز توجه به حوزه‌های سه گانه میراث فرهنگی و صنایع دستی را می‌بینیم، گفت: در حال حاضر سه سرمایه‌گذار برای احداث هتل پنج ستاره داریم که کار‌های مقدماتی انجام شده است.

وی افزود: در دو سال اخیر حدود ۹۰ موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری صادر کردیم و بخشی از اینها به پروانه ایجاد رسیده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از شش محصول صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد «مانوین»
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج کشور حمایت می‌شود
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان