Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:35:01 GMT

۷۶ راس دام قاچاق در مشگین‌شهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۱۵۳

۷۶ راس دام قاچاق در مشگین‌شهر کشف شد

سرهنگ کیوان زرین‌کلاه روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شعبان در جاده مشگین‌شهر- اهر ۲ دستگاه وانت نیسان را که بدون داشتن مجوزهای لازم از جمله گواهی دامپزشکی اقدام به حمل  ۷۵ راس گوسفند کرده بودند، را توقیف کردند.

وی افزود: در این رابطه ۲ قاچاقچی دام دستگیر و با تنظیم پرونده تحویل مقام قضایی و دام‌های کشف شده نیز تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: بر اساس ارزیابی کارشناسان ارزش احشام کشف شده ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال می‌باشد.

سرهنگ زرین‌کلاه با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم جهت مبارزه با قاچاقچیان و سودجویان اقتصادی از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات خود را در این رابطه از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس گزارش کنند.  

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها مشگین شهر دام و طيور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر دام و طيور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق مشگین شهر دام و طيور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف وکفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: کالا‌های مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد، از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد