Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه آنچه از وعده‌های خداوند بر می‌آید نشان‌دهنده آن است که نصرت و پیروزی برای جهادگران در راه آزادی قدس نزدیک است گفت: امروز راهپیمایی در فضای حقیقی ممکن نیست اما باید در فضای مجازی تا می‌توانیم از نفرتمان به اسرائیلی‌ها و مهر و محبتمان به فلسطینی‌ها پر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیام روز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: وحی متعلق به کل بشریت است و برخی از پیامبران جهانی هستند و از آنجایی که همه پیامبران در مسجدالاقصی رفت و آمد داشتند و حریم و حرمت برای آن قائل بودند، این مسجد متعلق به همه مردم دنیا است.
 
وی با بیان اینکه مسجدالاقصی به یک نژاد خاص تعلق ندارد ادامه داد: متاسفانه امروز عده‌ای نژادپرست وارد این مسجد شده‌اند و با ادعای مالکیت بر آن حق کل مردم دنیا را ضایع کرده‌اند، بشریت نباید در مقابل این اقدام سکوت کند بلکه لازم است همه به پا خیزند و اجازه ندهند این مسجد در دست عده‌ای خبیث باقی بماند.
 
امام جمعه شهرکرد بازپس‌گیری مسجدالاقصی را نیازمند یک حرکت جهادی عنوان و تاکید کرد: همه دنیا می‌داند که حقوق فلسطینیان در مسجدالاقصی ضایع شده است و نژادپرستانی که آنجا را اشغال نموده‌اند مردم این سرزمین را آواره و وطن آن‌ها را غصب کرده‌اند.
 
نکونام با اشاره به اینکه امروز فریاد فلسطینیان برای طلب کمک از دنیا، بلند است اضافه کرد: اصول اخلاقی حکم می‌کند که به کمک این ملت مظلوم بشتابیم و اجازه ندهیم بیش از این در حق مردم این کشور مسلمان ظلم شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: خداوند در قرآن فرمودند اگر مسلمانان به وظایف جهادی خود عمل کنند خدا هم به یاری آن‌ها می‌شتابد، انسان‌ها باید این را بدانند که جهاد در راه خداوند تجارتی برای آنان است تجارتی پرسود، ابدی و پایدار که دارای خیر و برکت بسیاری می‌باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه آنچه از وعده‌های خداوند بر می‌آید نشان‌دهنده آن است که نصرت و پیروزی برای جهادگران در راه آزادی قدس نزدیک است افزود: امروز راهپیمایی در فضای حقیقی ممکن نیست اما باید در فضای مجازی تا می‌توانیم از نفرتمان به اسرائیلی‌ها و مهر و محبتمان به فلسطینی‌ها پر کنیم و این فضا را مملو کنیم از اسنادی که مکر مکاران صهیونیست را آشکار می‌کند.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن به شدت از ملت‌های با ایمان و آزاده می‌ترسد ادامه داد: برای مقاومت در مقابل زورگویان جهان باید بدانیم این افراد ترسوهایی بیش نیستند و از پشت چهاردیواری‌های پوشالی خود اقدام به تهدید و عربده‌کشی می‌کنند درحالی که در جنگ‌های رودررو هیچ حرفی برای گفتن ندارند و این موضوع در بحث ناو آمریکایی گرفتار در دست رزمندگان ایرانی به خوبی قابل مشاهده بود.
 
نکونام با اشاره به اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم بیان داشت: به مومنان و روزه‌دارانی که از ماه ذخیره و توشه فراهم داشتند توصیه می‌کنم برای حفظ این دستاوردها بعد از این ماه مبارک هم تلاش کنند.
 
نماینده ولی‌فقیه با اشاره به صفحات پایانی دعای ابوحمزه ثمالی، خاطرنشان کرد: در این دعا از خدا می‌خواهیم که از ریا و خودنمایی دور باشیم و خلوص در بندگی خداوند را از درگاهش خواستاریم.
 
وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان به ما یاد داد قانع زندگی کنیم و بخل، ترس، قصاوت قلب و.. را از خود دورکنیم و لازم است مراقبت‌های بعدی نیز صورت گیرد تا دوباره خصوصیات بد به سراغمان نیاید.
 
نکونام با اشاره به نزدیکی به ایام عید سعید فطر تاکید کرد: عید به معنی فرمان آزادی برای خورد و خوراک و انجام برخی از کارها نیست، بلکه این عید برای پاداش است و تکبیرهای این نماز نیز برای تشکر از خدا می‌باشند.
 
وی یادآور شد: امسال از برگزاری نماز عید باشکوه محرومیم اما باید توجه داشته باشیم که زکات واجب این روز را از یاد نبریم، بهتر است زکات فطره اول وقت و پیش از اقامه نماز پرداخت شود و اگر مردم افراد نیازمندی را می‌شناسند آن‌ها را در اولویت قرار دهند در غیر این صورت به‌صورت متمرکز پرداخت شود، مبلغ این زکات بنابر فرموده مقام معظم رهبری برای هر نفر 10 هزار تومان است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایان کار مجلس دهم و آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: مجلس قبل تمام شد و کارنامه‌ای از اقدامات آن‌ها به جای ماند که قضاوت خوب و بد آن با مردم و تاریخ است، نمایندگان سابق بدانند اقدامات آن‌ها در اذهان مردم مانده است.
 
نکونام یادآور شد: آن‌هایی که می‌خواهند در مسند مجلس یازدهم قرار بگیرند باید از گذشتگان درس بگیرند و خدمت به مردم، نظام و محرومین را سرلوحه کار خود قرار دهند، چهارمحال و بختیاری گودال‌های بزرگ از محرومیت دارد و باید تلاش شود که این گودال‌ها از خدمت پر شود.
 
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: برای از بین بردن تبعیض‌ها باید نمایندگان مجلس هم‌دل و هم‌کاسه باشند تا بتوانند به استان خدمت کنند.
 
انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳و ماه مبارک رمضان در استان خراسان ۱۵۷۲ گروه جهادی خدمات ارائه کردند.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون فعالیت جهادگران بوده است، افزود: خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب اسلامی توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

وی گفت: امسال نیز که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته شده است جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند ما باید قدردان تلاش‌های مخلصانه بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی باشیم همچنان که شاهد مجاهدت آنان در سنگر جهاد و خدمت هستیم.

روحانی افزود: این گروه‌ها در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داد ند که این خدمات در عرصه‌های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه بوده است. 

وی گفت: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی، برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

 

دیگر خبرها

  • دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی
  • ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی
  • نابودی صهیونیست ها نصرت اکبر الهی خواهد بود
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران