Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «ناصر قوس» مدیر باشگاه الاسیر (ویژه رسیدگی به امور اسرا) در قدس اعلام کرد: رژیم اشغالگر با توزیع مخدرات در قدس اشغالی دنبال منحرف کردن آنها از مبارزه است، درست همان کاری که در «عکا» انجام داد و بسیاری از جوانان فلسطینی را به مواد آلوده کرد تا آنها را از مبارزه باز دارد یا به «مزدوری» وادارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، قوس ادامه داد: بیش از ۵۰۰ اسیر از قدس اشغالی در زندان‌های رژیم اشغالگر وجود دارند. «سمیر ابونعمه» از ۲۰ اکتبر ۱۹۸۶ در زندان است و قدیمی‌ترین اسیر از قدس است که به وی لقب «سرسلسله اسرای قدس» داده شده و ۳۳ سال از بازداشت وی می‌گذرد.

وی در ادامه تصریح کرد: سخت‌ترین حکم صادر شده درباره اسرای قدس مربوط به «وائل قاسم» است که به ۳۳ بار حبس ابد بعلاوه ۵۰ سال زندان محکوم شده و از بازداشت وی ۱۸ سال می‌گذرد.

قوس سپس تصریح کرد، ۹۸ کودک (پسر) اسیر و بیش از ۲۰ کودک (دختر) اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی وجود دارند که سخت‌ترین حکم صادر شده علیه خانم «شروق دویات» با ۱۶ سال زندان است.

مجموع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بیش از شش هزار نفر است.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل

 رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۲ شهروند فلسطینی صبح امروز یکشنبه در جریان عملیات ضد صهیونیستی در چهار راه بیت عینون در شمال شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گفته رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی، یک فلسطینی اقدام به تیراندازی و دیگری برای اجرای عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد اقدام کرد که نظامیان این رژیم آنها را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • پاسخ جسورانه کودک فلسطینی به بمباران‌های رژیم صهیونیستی + فیلم
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل