Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارکستر سازهای ملی ایران در ادامه اجراهای خانگی خود قطعه "لالایی" را با همراهی هنرمند آذربایجانی رامیز قلی‌اف آماده انتشار کرد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر قربانی رهبر ارکستر سازهای ملی در خصوص این همکاری توضیح داد: در ادامه اجراهای خانگی این ارکستر در دوران قرنطینه و توقف اجراهای صحنه‌ای تصمیم به همکاری مشترک با هنرمندان کشور آذربایجان گرفتیم که در این خصوص به استاد رامیز قلیاف پیشنهاد همکاری داده شده و ایشان نیز استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی: خوانندگانِ کار معضل بزرگی برای موسیقی‌اند/ رجب‌پور: لطفا با وکیل برای امضای قرارداد بروید

این رهبر ارکستر و آهنگساز در مورد مراحل آماده سازی این اجرا ادامه داد: چند قطعه برای اجرا پیشنهاد شد که استاد قلی اف قطعه "لالایی" اثر واصف آدی گوزلف آهنگساز آذربایجانی را انتخاب کردند و بلافاصله تنظیم این قطعه برای ارکستر را شروع و مقدمات کار را فراهم کردم.

وی افزود: نوازندگان ارکستر سازهای ملی نیز فیلم اجرای خود را ارسال کرده اند و مراحل آماده سازی فیلم اجرا در حال نهایی شدن هست.

علی اکبر قربانی در خصوص همکاری استاد قلی اف گفت: ایشان از این حرکت و اجرا با ارکستر ایران استقبال کردند و معتقد هستند در این شرایط شنیدن موسیقی حتی برای لحظاتی کوتاه مایه دلگرمی انسان‌هاست.

در ادامه آماده سازی دومین اجرای خانگی ارکستر سازهای ملی ایران، قطعه لالایی با حضور استاد رامیزقلی اف در روز عید فطر منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ارکستر ملی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارکستر ملی ایران ارکستر ملی ایران ارکستر سازهای ملی قلی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اجرای طرح‌های آب و خاک آذربایجان غربی هم اجرا و تکمیل طرح‌های آبیاری نوین در اولویت قرار گرفته است.

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در گفتگو با خبر گزاری صدا وسیما در خوی گفت: دولت درییک اقدام بسیار خوب ۱ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان اعتباررا برای اجرای طرح‌های آب وخاک به استان اختصاص داده است که تکمیل و اجرای طرح‌های آبیاری نوین از مهمترین این طرحهاست.

وی افزود: بااستفاده این اعتبارات طرح‌های ابیاری نوین در ۴۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شمال و جنوب استان با هدف صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی و افزایش راندمان آبیاری اجرا می‌شود .

وی تصریح کرد:در استان تاکنون دربیش از ۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی معادل ۳۶ درصد این اراضی طرح‌های آبیاری نوین اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: صرفه جویی بیش از ۳۵۰ میلیون متر مکعب آب کشاوری و افزایش ۴۰ درصدی راندمان آبیاری از مهمترین دستاورد‌های اجرای طرح‌های آبیاری نوین در استان بوده است.

وی تکمیل طرح‌های گشت گلخانه‌ای را از دیگر طرح‌های اولویت دار برای استفاده بهینه از آب کشاورزی و رونق تولید در بخش کشاورزی استان دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح‌های گلخانه‌ای استان عملگرد خوبی نداشتیم و تاکنون ۷۴ هکتار طرح کشت گلخانه‌ای در استان اجرا شده، اما با مشارکت بخش خصوصی وآغاز اجرای بزرگترین طرح گشت گلخان‌های استان در ۷۰ هکتار در خوی می‌رود تا شتاب خوبی به توسعه این بخش ببخشد.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار از طرح های شهری تبریز
  • «شیدا شدم» شهرام ناظری / «سوته دلان» ایرج بسطامی / «نوروز» عالم قاسم اف / «عطارد» کیتارو / «باد» کریزی آکوردئون تریو
  • رئیس جمهور به زودی به ترکمنستان سفر می‌کند
  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌