Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: به منظور گرامیداشت روز جهانی قدس شعار « القدس لنا» از ماذنه های مساجد استان لرستان طنین انداز شده است.

حجت الاسلام  «سید محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: روز قدس تجلی بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال ۵۸،  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به منظور حمایت از مردم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند.


وی ادامه داد: از آن زمان تا کنون هر ساله این روز توسط مردم آزادیخواه به ویژه جهان اسلام و در رأس آن ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی عظیم و شکوهمند روز قدس، ضمن اعلام حمایت از مسلمانان فلسطینی، انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان‌خوار اعلام می‌کنند.


حجت الاسلام طباطبایی افزود: روز قدس، نماد حمایت مسلمانان از حقوق قانونی فلسطینیان بوده و به همین سبب همواره از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.


مدیر کل اوقاف لرستان در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی جهان و کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: این موضوع نباید عظمت روز قدس را تحت تأثیر خود قرار دهد.


وی با بیان اینکه اگر شرایط عادی بود راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کردیم؛ اما با توجه به شرایط خاصی که پیش آمده، می‌توان با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی برنامه‌های این روز را اجرا کرد، و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در فضای مجازی تولید محتوا کنند، و مظلوم خواهی مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.


حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: روز قدس امسال، با یاد و نام علمدار آزادی قدس، سید الشهدای جبهه‌ی مقاومت، سردار سرفراز، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) پیوند خورده است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان اظهار کرد: در همین راستا بقاع متبرکه  مساجد استان لرستان پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز قدس فریاد کوبنده الله اکبر و مرگ بر اسرائیل را از بلندگوهای بقاع متبرکه استان پخش خواهند کرد.

 

گفتنی است، از صبح امروز به مناسبت گرامیداشت روز قدس سرودهای انقلابی از بلندگوی بقاع متبرکه استان پخش شده است.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس بقاع متبرکه مساجد استان لرستان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم

 سرایا القدس – گردان جنین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع DGI Matrice را شکار کرده و توانسته است اطلاعات مهمی را از آن استخراج کند.

این گروه مبارز فلسطینی تأکید کرد: پهپاد مذکور به دلیل اخلال فنی در جریان انجام مأموریت اطلاعاتی در منطقه الجلمه در شمال شهر جنین، سقوط کرد.

سرایا القدس، چند روز پیش نیز تصاویری از شکار یک نظامی اشغالگر و حمله موشکی و خمپاره ای به خودروهای نظامی اشغالگران در غزه را منتشر کرده بود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • طنین انداز شدن نوای دف در روستای پالنگان
  • طنین نساجی ای امید شهر خسته در سکوهای وطنی / فیلم
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • طنین مرگ براسرائیل نمازگزاران اصفهان درراهپیمایی حمایت ازمردم غزه
  • شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند