Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@15:41:50 GMT

اظهارات عجیب ترامپ درباره ابتلایش به کرونا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۴۶۰

اظهارات عجیب ترامپ درباره ابتلایش به کرونا

رویداد۲۴ ترامپ باز هم در اظهاراتی ضد و نقیض در ابتدا مدعی شد که کرونا گرفته و بعد به تظاهر خود اعتراف کرد و مسئله را روشن ساخت که موج گسترده‌ای از انتقادات را در فضای مجازی به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک نشست مطبوعاتی به طرزی غیرعادی و عجیب در ابتدا اعلام کرد کرونا گرفته است، اما کمی بعدتر گفت که صبح امروز مورد آزمایش کرونا قرار گرفته و تشخیص داده شده است که او کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این خبر را به طور کاملا نمایشی اعلام کرد و این باعث شد که مردم فکر کنند شاید او واقعا به کرونا مبتلا شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با این لحن در مقابل دوربین خبرنگاران ظاهر شد و گفت: «جواب آزمایش من به عبارت دیگر مثبت شده است. دقیق‌تر بگویم جواب تست کرونای من مثبت به سمت منفی بوده است! امروز صبح مورد یک آزمایش دقیق قرار گرفتم که در آتن مشخص شد جواب کرونای من منفی بوده است.»

در حالی که چندین نفر از کارمندان کاخ سفید به کرونا مبتلا و وارد قرنطینه خانگی شده‌اند؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا ادعا می‌کند که وی روزانه مورد آزمایش قرار گرفته می‌شود و اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات بهداشتی لازم را برای محافظت در مقابل این ویروس انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:به صد متری ما نزدیک نشوید!/ هشدار جدید آمریکا به ایران چه معنایی دارد؟

ترامپ نتیجه‌ی آزمایش صبح امروز خود را "بی عیب و نقص" توصیف کرد. وی در آخر این مسئله را روشن ساخت که آزمایش او منفی از آب درآمده است!

چندی پیش هم ترامپ ادعا کرده بود که وی به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا هیدروکسی کلروکین می‌خورد. این اظهارات انتقادات بسیاری را از جانب متخصصان پزشکی مبنی بر استفاده خودسرانه از داروی‌های ضدمالاریا به همراه داشت.

منبع: فرارو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور به قطعنامه پیشنهادی الجزایر رای منفی خواهد داد و عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو خواهد کرد. 

به گزارش نشریه هیل، این مقام آمریکایی مدعی شد که میان ۱۵ عضو شورای امنیت اتفاق نظر وجود ندارد که تشکیلات خودگردان فلسطین معیار‌های عضویت در سازمان ملل را برآورده کرده باشد. او همچنین ادعا کرد که «سوالات حل نشده‌ای» درباره حاکمیت بر نوار غزه وجود دارد.

 پاتل گفت: «به همین دلیل آمریکا به قطعنامه پیشنهادی شورای امنیت رای منفی می‌دهد». 

اظهارات این مقام وزارت خارجه آمریکا در حالی بیان می‌شود که پیش از این، چین و روسیه حمایت کامل خود را از عضویت فلسطین در سازمان ملل اعلام کرده و آن را دروازه‌ای به صلح در منطقه دانستند. 

ادعای برآورده نکردن معیار‌های سازمان ملل پیش از این از سوی نماینده رژیم صهیونیستی مطرح شد و با واکنش نماینده روسیه مواجه شد. واسیلی نبنزیا در جلسه شورای امنیت صریحا گفت رژیم صهیونیستی نیز این معیار‌ها را برآورده نکرده و علیرغم این واقعیت، در سازمان ملل پذیرفته شده است.

تحلیلگران می‌گویند صرف نظر از نتیجه جلسه امروز، رای منفی آمریکا فشار اخلاقی و سیاسی بیشتری بر این کشور و رژیم صهیونیستی وارد می‌کند و انزوای هر دو را تا اندازه‌ای افزایش خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین قمر منظومه شمسی کاوش می‌شود
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد