Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:39:21 GMT

اشرار مسلح و کوردل منتظر پاسخ قاطعانه پلیس باشند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۵۶۱

اشرار مسلح و کوردل منتظر پاسخ قاطعانه پلیس باشند

به گزارش خبرنگار مهر، ساعتی پس از درگیری شب گذشته مأموران انتظامی شهرستان سرباز با اشرار در بخش «کلات» که به شهادت ۲ نفر ز کارکنان انتظامی منجر شد، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در منطقه درگیری حضور یافت.

سردار قنبری در بازدید میدانی از محل درگیری و شهادت مأموران انتظامی اظهار داشت: اشرار مسلح و افرادی که به دنبال شرارت و ایجاد ناامنی برای مردم منطقه هستند با برخورد کوبنده و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و نظم عمومی جامعه در صف مقدم مبارزه با اشرار و معاندان نظام است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه حساب مردم از اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت، جداست، تاکید کرد: هر مأموریتی که توسط پلیس انجام می‌شود برای کارکنان خالی از خطر نیست، اما با این وجود شاهدیم که جان برکفان نیروی انتظامی بدون کوچک‌ترین ترس و واهمه‌ای مأموریت خود را شجاعانه به انجام می‌رسانند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت به عنوان یک افتخار بزرگ و توفیق الهی یاد کرد و گفت: شهادت این ۲ همکار غیور که جانانه در این عملیات در مقابل اشرار مقابله کردند، هدیه الهی است که خداوند متعال در این ماه مبارک و در آستانه عید بندگی، رخت زیبای شهادت را بر تن آنها پوشاند و مزد خدمت صادقانه خود را در ناجا گرفتند.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس با اشرار مسلح و مخلان نظم و امنیت عمومی هرگز مماشات نخواهد کرد و با آنها قاطعانه برخورد می‌کند.

کد خبر 4932102

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی محمد قنبری زاهدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان روز قدس قزوین شب قدر شیوع کرونا بیرجند روابط عمومی روز جهانی قدس ایلام ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.


کد خبر 6081332

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت/ نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • رئیسی: قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد