Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:13:43 GMT

اعطای 1412 کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند قم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۶۹۹

اعطای 1412 کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند قم

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(س) استان قم با اشاره به اعطای 1412 کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند در قم گفت: برنامه ریزی شده که فطریه‌ها را از مساجد و مکان‌های عمومی جمع‌آوری و بلافاصله وارد حساب نیازمندان شود.

به گزارش جماران، اکبر میرشکار گفت: کمیته امداد طی سال گذشته نسبت به سال ۹۷ میزان ۴۴ درصد افزایش درآمد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد به نیازمندان در سال گذشته، افزود: در این مدت چهار هزار و ۵۱۸ مورد وام قرض الحسنه از پنج میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان پرداخت شد و ۷۴۳ وام ودیعه با دوره بازپرداخت طولانی به افراد داده شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(س) استان قم بیان کرد: کمیته امداد استان قم طی سال گذشته ۱۰۳ میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت هزار و ۴۱۲ مورد کمک هزینه ازدواج به جوانان، افزود: در مجموع ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سال ۹۸ برای جهیزیه کمک شده است.

میرشکار با بیان اینکه به هزار و ۵۰۰ مددجو ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان اجاره مسکن پرداخت شده است، تصریح کرد: برخی از خیران خانه‌هایی را به صورت امانی واگذار می‌کنند تا خانواده‌های نیازمند در آن سکونت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا بیش از ۶ هزار عدد ماسک و بسته‌های بهداشتی توزیع شد، افزود: بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی به خانواده‌های نیازمند قمی کمک شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قم بیان کرد: امسال در ماه رمضان با وجود شیوع کرونا جشن نیکوکاری ۴۶ درصد و در حوزه اطعام ماه رمضان ۱۲۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای اطعام در این ماه مبارک جمع‌آوری شده است.

وی به جمع آوری فطریه برای نیازمندان هم اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی شده که فطریه‌ها را از مساجد و مکان‌های عمومی جمع‌آوری و بلافاصله وارد حساب نیازمندان شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ازدواج وام ازدواج کمک هزینه ازدواج سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیون تومان کمیته امداد سال گذشته استان قم جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت