Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: روز قدس روز تجلی مبارزه اسلام علیه کفر بوده و تیری به قلب استکبار و توطئه است.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با ایسنابا اشاره به اهمیت روز جهانی قدس در جهان اسلام و اهمیت زنده نگه داشتن جایگاه روز قدس در بین کشورهای آزاده طلب گفت: روز قدس روز وحدت و حمایت از حق است و حمایت از فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر نقش و وظایف کشورهای مسلمان در حمایت از گروههای مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی بداند مردم ایران اسلامی همواره حامی ملت بی دفاع، زنان و کودکان مظلوم فلسطین بوده و خواهند بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدشت با اشاره به اینکه روز قدس همیشه برای ما ایرانیان مهم بوده و است، افزود: رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی از این روز هراس دارد و می‌خواهد به‌ نوعی مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، در حالی که در پی شیوع ویروس کرونا مسلمانان جهان حتی یک قدم در راستای حمایتهای خود عقب نگذاشته و در بستر های متفاوت همچون مجازی و شبکه های اجتماعی به دادخواهی پرداختند.
 
سرهنگ یوسفی ضمن تسلیت اولین سال بدون شهید سردار سلیمانی با تاکید براینکه در این روز حتی در نبود سردار دلها، وحدت و یکپارچگی مسلمانان در مقابل مستکبران به دنیا نشان داده شد و زمینه‌ای فراهم شد تا نقش ایران در امنیت منطقه به منصه ظهور گذاشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود

رئیس جمهور کشورمان گفت: راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»،‌ یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

به گزارش ایسنا،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با همتای سریلانکایی خود خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین امروز به مسئله اصلی مسلمانان و همه مردم جهان تبدیل شده‌است. ملت‌ها امروز از ظلم بزرگی که به مردم غزه و فلسطین می‌شود نگران هستند. سؤال مردم جهان این است که چرا این میزان کودک‌کُشی و نسل‌کُشی در حال وقوع است؟

وی اضافه کرد: چرا مسئولین و سازمان‌های بین‌المللی در خصوص بروز جنایات در غزه انجام وظیفه نمی‌کنند، کسانی در کسوت انسان، جنایاتی می‌کنند که هیچ درنده‌ای آن را مرتکب نمی‌شود. با چه منطقی این همه جنایت چندماه است که مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی قرار گرفته؟ تاسف‌بار تر اینکه چرا سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های متولی حقوق بشر از کارایی افتاده‌اند و اقدام مؤثری برای جلوگیری از این همه جنایت انجام نمی‌دهند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تهران و کلمبو در قطع سریع بمباران نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی و کمک‌رسانی فوری به فلسطینیان اتفاق نظر دارند. راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»،‌ یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. این راه حل هم عادلانه و هم دموکراتیک است. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

در ادامه «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا اظهار کرد: صمیمانه از رئیس‌جمهور ایران برای سفر به سریلانکا تشکر می‌کنم. در این سفر پروژه چندمنظوره سد افتتاح شد ،در این پروژه ۱۲۰ مگاوات برق به سریلانکا اضافه و با کمبود آب در برخی مناطق این کشور نیز مقابله شد.

وی ادامه داد: این افتتاح به افزایش کشاورزی، بهره‌وری و تامین زنجیره غذایی سریلانکا منجر می‌شود بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در ساخت این سد و نیز انتقال دانش و فناوری آن تشکر می‌کنم. با اجرای این طرح، تعهد خود را به روابط دوجانبه نشان دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگوهای امروز با رئیس‌جمهور ایران درباره موضوعات دوجانبه‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نیز ضرورت تقویت همکاری‌ها صحبت کردیم. دو دولت ۵ موافقت‌نامه در حوزه های گوناگون امضا کردند. دو کشور بر همکاری‌های چندجانبه در سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله سازمان ملل، جنبش عدم تعهد، گروه ۷۷ و نیز کمیسیون اقیانوس هند به توافقات خوبی رسیدند. در حوزه تغییرات اقلیمی، امنیت غذایی، فناوری و نیز ضرورت توسعه‌ همکاری‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد