Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@08:07:18 GMT

مطالبه آزادی قدس و فلسطین از ذهن مردم خارج نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۹۴۱

مطالبه آزادی قدس و فلسطین از ذهن مردم خارج نمی‌شود

شهردار قرچک گفت: شیوع بیماری کرونا در ایران و دیگر کشورهای اسلامی باعث شد که روز قدس مانند سال‌های گذشته برگزار نشود، اما این موضوع به معنای آن نیست که مطالبه آزادی قدس و فلسطین از ذهن مردم خارج شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در جمع خبرنگاران روز قدس را روز عزت و اقتدار امت اسلامی دانست و اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز اظهار وجود مسلمانان جهان و ایستادگی در مقابل مستکبران و زورگویان است و این روز بزرگ از اهمیت ویژه‌ای برای امت اسلامی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس به خاطر ویروس کرونا برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا در ایران و دیگر کشورهای اسلامی باعث می‌شود که روز قدس مانند سال‌های گذشته برگزار نشود، اما این موضوع به معنای آن نیست که مطالبه آزادی قدس و فلسطین از ذهن مردم خارج شود.

شهردار قرچک بیان داشت: ویروس کرونا نمی‌تواند سبب فراموشی آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف شود.

خرمی شریف در پایان بابیان اینکه روز قدس امسال بهترین زمان برای استفاده از فضای مجازی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس است، افزود: این روز بزرگ هیچ‌گاه از یاد مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی قاطعانه از طریق فضای مجازی به مسئله آزادی قدس شریف و فلسطین می‌پردازند و نابودی اسرائیل و آمریکا را در این فضا فریاد خواهند زد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین آزادی قدس فضای مجازی آزادی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تجمع مردمی مطالبه‌گران امنیت در زاهدان + فیلم

تجمع مردم شیعه و سنی زاهدان تحت عنوان «مطالبه‌گران امنیت» با حضور اقشار مختلف شیعه و سنی در مزار شهدا زاهدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، تجمع مردم شیعه و سنی زاهدان تحت عنوان «مطالبه‌گران امنیت» بعد از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف شیعه و سنی در مزار شهدا زاهدان برگزار شد.

مردم در این تجمع با سر دادن شعارهای «مرگ بر وهابی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نیروی انتظامی انتقام، انتقام» خواستار تقویت امنیت در استان شدند.

سخنرانان مردمی شیعه و سنی ضمن ابراز گلایه از شرایط امنیتی استان و تاکید بر ضرورت فعالیت هوشمندانه نیروهای امنیتی، بر حفظ بصیرت جهت خنثی‌سازی توطئه دشمنان در زمینه ایجاد تفرقه میان مردم استان، تصریح کردند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت منتخبان مردم شریف قم از عملیات «وعده صادق»
  • عملیات وعده صادق خواست و مطالبه مردم بود
  • بیانیه دانشگاه شریف در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • آنچه رخ داد خواست و مطالبه مردم بود
  • فرماندهان سپاه با سیلی محکم به صهیونیست‌ها دل مسلمانان را شاد کردند
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • ‌انتقام از رژیم صهیونیستی مطالبه مردم ایران بود
  • پایگاه هوایی نواتیم از مدار خارج شد+ فیلم
  • تنبیه متجاوز، مطالبه مردم گلستان
  • ‌تجمع مردمی مطالبه‌گران امنیت در زاهدان + فیلم