Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@03:32:52 GMT

موشن گرافیک فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۰۳۲۶

موشن گرافیک فلسطین اشغالی

به مناسبت روز جهانی قدس سایت خبری تحلیلی کردتودی اقدام به ساخت موشن گرافیک فلسطین اشغالی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، به مناسبت روز جهانی قدس سایت خبری تحلیلی کردتودی اقدام به ساخت موشن گرافیک فلسطین اشغالی کرده است.

  مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان اردبیل دانلود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بانکها در پرداخت تسهیلات نهضت مسکن کند پیش می‌رود

مهدی شیردل با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است، گفت: همه دستگاههای متولی برای به ثمر نشستن این طرح باید نهایت تلاش و هم افزایی خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: تایباد اولین شهرستان استان خراسان رضوی است که پروژه ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در آن کلید خورد، اما با گذشت بیش از ۱۴ ماه مراحل ساخت و ساز آن مطلوب نیست که این نیاز به تلاش مدیران و مسوولان در بخشهای مختلف اجرایی دارد.

فرماندار تایباد اظهار کرد: عملکرد بانکهای استانی در حوزه همراهی پرداخت تسهیلات مسکن با افراد واجد شرایط قابل قبول نیست که این خود باعث سردرگمی متقاضیان تسهیلات این طرح در سطح شهرستان تایباد شده است.

وی به واریز وجه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در تایباد اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر ۸۰ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان وجه خود را تکمیل و واریز کرده‌اند.

شیردل افزود: تاکنون از ۶ هزار و ۶۷۵ متقاضی در این طرح، هزار و ۶۶۰ نفر در شهرستان تایباد تایید نهایی شده اند.

وی تاکید کرد: برای پروژه نهضت ملی مسکن در تایباد پنج سایت، ۲ هزار و ۵۳۴ واحدی، یک سایت ۱۹۰ واحدی، ۲۲ واحد در یک سایت که ساخت آن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود، سایت ۱۸ واحدی و یک سایت ۱۴ واحدی پیش بینی شده است.

فرماندار تایباد با اشاره اینکه همه دستگاههای اجرایی باید برای پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ همت جهادی داشته باشند، اضافه کرد: برای ۱۰۰ درصد قطعات پیش بینی شده طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان پیش نویس پروانه ساخت از سوی شهرداری این شهر صادر شده و تاکنون هزار و ۱۴۷ پرونده برای پرداخت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده است.

به گفته وی، همچنین در راستای سرعت بخشیدن به روند مراحل ساخت واحد مسکونی نهضت ملی مسکن ملی این منطقه، تاکنون فونداسیون ۴۴۸ واحد مسکونی ریخته شده است.

شیردل ادامه داد: در این طرح ۱۱۳ نفر از خانواده های زیر پوشش بهزیستی و ۶۱ نفر از خانوارهای واجد شرایط در کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد تایید نهایی شده اند.

طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تایباد در پنج سایت و در مجموع به مساحت افزون بر ۴۷ هکتار پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • عملیات «وعده صادق»سیلی ماندگاری بر پیکره نحس رژیم اشغالگر قدس بود
  • در دنیای فیک نیوزها، چطور از روان‌مان محافظت کنیم؟
  • کذاب‌های جذاب
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • حمایت شیروانی‌ها از اقدام سپاه/ دلمان را آرام کردید + فیلم
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی در قم
  • معرفی برگزیدگان مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس»
  • عملکرد بانکها در پرداخت تسهیلات نهضت مسکن کند پیش می‌رود
  • پروانه ۲۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن قم صادر شد