Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «نبیل قاووق» عضو شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد، روز قدس امسال پس از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران حاوی چالش‌هایی اساسی است.

بر اساس گزارش «النشره»، شیخ قاووق ادامه داد، دشمن بر روی تضعیف محور مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی حساب باز کرده بود اما نشست (مجازی) فرماندهان مقاومت (در روز چهارشنبه هفته جاری) بر موضع واحد در حمایت از قدس این پیام را برای دشمن داشت که محور مقاومت همچنان در مسیر رو به رشد خود قرار دارد و امروز منسجم‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد، قدس «تنها و غریب» نیست، اگر عدم یاری عربی یا خیانت برخی کشورهای عربی وجود دارد اما این شهر مورد توجه امت اسلامی است.

شیخ قاووق ادامه داد: روز قدس روز تجدید بیعت و آزادسازی قدس در سطح جهان عرب و اسلام است.

وی افزود: شهید سلیمانی فرماندهی نیروی قدس را قبل از آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ برعهده گرفت و وی شریکی اساسی در این دستاورد تاریخی بود.

شیخ قاووق سپس تصریح کرد: پس از آزادسازی منطقه‌ای عربی (جنوب لبنان) بدون منت هیچ طرفی، مقاومت، منطقه را از دوره شکست‌ها به دوره پیروزی‌ها منتقل کرد. این پیروزی به خمیره پیروزی‌های امت تبدیل شد و تغییری اساسی در معادلات و بیداری‌ها ایجاد کرد.

وی در پایان گفت: تحریم‌های سیاسی، مالی و اقتصادی آمریکا ناتوان از ضربه زدن به مقاومت است و مقاومت امروز آماده‌تر است.

در ۲۵ ماه مه سال ۲۰۰۰ میلادی (۴ خرداد ۱۳۷۹)، رژیم صهیونیستی پس از ۱۸ سال مقاومت مردم لبنان، مجبور به عقب نشینی از جنوب این کشور شد؛ این روز در لبنان به نام «عید مقاومت و آزادسازی» لقب گرفته است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است

دریافت 866 KB

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم پایدار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آن‌ها و در پاسخ به ترور شماری از رزمندگان حزب‌الله در عین بعال و الشهابیه، عملیات عرب العرامشه را انجام داده است.

نیروهای مقاومت حمله‌ای ترکیبی با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی محرمانه شناسایی نظامی اسرائیل در عرب العرامشه انجام دادند و موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر شدند.

کد خبر 845252 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت