Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدآقامیری از پلمپ ۲ کارخانه یخ‌سازی به‌علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز و پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی آبادان خبر داد.

«نجمه سیدآقامیری» ظهر امروز (جمعه ۲ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به بازرسی از اصناف در شهرستان آبادان اظهار کرد: در دو هفته گذشته با بازرسی‌ها و آموزش متعدد صاحبان اصناف توسط تیم‌های کارشناسی این مرکز، سعی در رفع مشکلات بهداشتی مراکز حساس داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان افزود: مجددا اعلام می‌کنم که اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و مقررات فاصله‌گذاری در حال حاضر خط قرمز ماست و کسانی که از اجرای این مقررات به هر نحوی سرپیچی کنند با برخوردهای قانونی ما روبه‌رو خواهند شد.

 

وی از پلمپ ۲ کارخانه یخ‌سازی در آبادان خبر داد و تصریح کرد: این ۲ کارخانه به علت عدم رعایت اصول بهداشتی، و عدم فاصله‌گذاری بهداشتی پلمپ شدند و پنج کارخانه دیگر نیز اخطاریه مربوط به رفع نواقص را دریافت کرده‌اند.

 

سیدآقامیری با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ در برابر یخ‌زدگی مقاوم است اضافه کرد: دقت در اجرای سختگیرانه مقررات در کارخانه‌های یخ‌سازی که نقش مهمی در انتشار بیماری‌های فصلی منطقه و این ویروس را دارند در صدر دستور کار بازرسان بهداشت محیط این مرکز قرار گرفته است.

 

وی از بازرسی حدود ۱۴ هزار واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این تعداد بازرسی از ابتدای آغاز بیماری کرونا تاکنون از اصناف و اماکن مرتبط با مواد غذایی و تجمعات عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط  این مرکز انجام شده که بیش از پنج‌هزار مورد آن در خصوص اجرای مرحله دوم فاصله‌گذاری فیزیکی بوده است.

 

سرپرست مرکز بهداشت آبادان بر لزوم رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد و یاد آور شد: امیدواریم که همشهریان عزیز با مشارکت موثر و اجرای توصیه‌های بهداشتی باعث دلگرمی ما باشند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازرسی از اصناف کوید ۱۹ دانشکده علوم پزشکی آبادان ویروس کرونا پلمپ منطقه آزاد اروند پلمپ واحد صنفی متخلف ۲ کارخانه یخ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان فیروزه بیش از ۲۸۶۱ بازدید بهداشتی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان صورت گرفت که با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۶۶۵ مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه فیروزه انجام شده است.

محبوبه مهماندوست افزود: در این ایام برای متصدیان مراکز و اماکن غیر بهداشتی ۳۲۵ مورد اخطاریه کتبی صادر شده که ۱۰۹ مورد به دلیل عدم رفع نواقص اعلام شده به مراجع قضایی و سازمان‌های مسئول معرفی شده اند که ۱۱ مورد آن پلمب شدند.

وی گفت: در این طرح بازرسیان بهداشتی هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم کردند ، ۱۰۸۵ مورد بازدید سنجش پرتابل مواد غذایی و هزار و ۸۹۴ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۱۳۹ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی، ۲۸ مورد نمونه گیری مواد غذایی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط