Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@06:42:17 GMT

روحانی: سهام شرکت‌های سودده وارد بورس شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۰۴۵۳

روحانی: سهام شرکت‌های سودده وارد بورس شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ، پایگاه اطلاع ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفت وگو با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه‌های این وزارتخانه در راستای ساماندهی بازار سرمایه‌گذاری و بورس در کشور تاکید کرد: باید تلاش کنیم بازار بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان بخش برسد تا مردم با خیالی آسوده برای سرمایه گذاری در این عرصه اطمینان کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: باید از طریق فروش اوراق مالی اسلامی برای تامین مالی طرح‌های عمرانی کشور برنامه ریزی و اقدام کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا همواره امکان عرضه سهام شرکت‌ های سودده در بورس فراهم باشد، اظهار داشت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق از بازار سرمایه به مردم و استفاده صحیح و مطمئن آنها از این بازار بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند موجب توسعه کشور و افزایش سرمایه مردم شود.

فرهاد دژپسند نیز در این گفت وگو گزارشی از روند روش سهام صندوق واسطه گری مالی یکم و برنامه های وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه آزادسازی بخشی از سهام عدالت و اقدامات این وزارتخانه در راستای توسعه بازار سرمایه و بورس و تقویت حضور مردم در این عرصه به رئیس جمهوری ارائه کرد.

کد خبر 514149 برچسب‌ها حسن روحانی سهام عدالت بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی سهام عدالت بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای سپاهان از بازار بورس!

به گزارش "ورزش سه"، این می تواند یک خبر خوب برای باشگاه سپاهان باشد چرا که هیئت واگذاری با افزایش سرمایه شرکت‌های بزرگ فولادی و یک بانک نیمه دولتی که از نمادهای شاخص‌ساز در بورس هستند، موافقت کرد.

بر اساس اعلام معاونت حقوقی ریاست جمهوری، هیئت واگذاری در جلسه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با افزایش سرمایه چند شرکت بورسی اثرگذار در شاخص و یک شرکت سهامی خاص موافقت کرد.

بر این اساس، شرکت فولاد مبارکه (سهامی عام) نیز که با نماد «فولاد» در بورس شاخص‌ساز است، افزایش سرمایه ۲۸ همتی داشت و از ۸۰ به ۱۰۸ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته رسید. سرمایه شرکت سهامی خاص فولاد شادگان نیز از ۲۰۰ به یک هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.

این می تواند خبر خوبی برای سپاهان باشد که بودجه خود را از کارخانه فولاد مبارکه دریافت می کند.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • عبور بورس از بحران/ جو روانی تالار شیشه‌ای آرام شد
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • تخلیه رشد بهاری بورس
  • خبر خوش برای سپاهان از بازار بورس!
  • پیش‌بینی بورس در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳/ یکه‌تازی تک سهم‌ها در این هفته
  • کدام صنایع بورسی در ۱۴۰۳ پیشرو خواهند بود؟