Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@11:58:05 GMT

طرح اختصاصی تونل ضد عفونی باشگاه فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۰۶۱۰

طرح اختصاصی تونل ضد عفونی باشگاه فولاد خوزستان

باشگاه فولاد خوزستان از تونل ضدعفونی اختصاصی خود رونمایی کرد.

طرفداری- در حالی که رفته رفته به شروع مجدد مسابقات لیگ نزدیک می شویم، باشگاه ها در حال آماده سازی خود هستند. در چنین شرایطی، رعایت موارد ذکر شده در پروتکل های بهداشتی واجب تر از هر زمانی به نظر می رسد. 

بعد از رونمایی تونل ضدعفونی باشگاه پرسپولیس، حالا نوبت به باشگاه فولاد رسیده است که طرح اختصاصی خود برای ضدعفونی را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان حاضر شد و درباره دیدار این هفته اظهار داشت: امتیاز گرفتن در این بازی برای مردم خوزستان حساس و مهم است و امیدوار هستم با یک بازی شایسته، لایق و تماشاگرپسند که مردم خوزستان دوست دارند، در این بازی امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول نگه داریم. متاسفانه هر سه تیم خوزستانی وضعیت خوبی ندارند و اینجا هستیم که رفیق باشیم‌ و همبستگی پیدا کنیم. باز هم متاسفانه قرار است یک تیم از ما بیفتد و امیدوار هستم مردم خوزستان که همین فوتبال را دارند، خوشحال باشم و ما بتوانیم با فوتبال آنها را خوشحال کنیم.

وی افزود: باید کالبد شکافی و کارشناسی شود. باید بزرگ‌های فوتبال خوزستان صحبت کنند و راجع به موضوع به یک نظر متحدی برسند. متاسفانه من نمی‌توانم الان درباره آن صحبت کنم چون هم ما بازی داریم و هم دو تیم خوزستانی دیگر بازی دارند و شاید با این وضعیت به حاشیه برویم. در مجموع باید یک هم‌اندیشی شود و تفکرات خوبی که زیبنده فوتبال خوزستان است گرفته شود تا مردم خوشحال باشند.

عبدالله ویسی درباره استفاده از کلمه «فولاد مریض» توضیح داد: دو بار فولاد را به من دادند و هر دو بار فولاد بیمار بوده. فولادی که مردم به آن زندگی می‌کنند و حتی برای قهرمانی در آسیا هم می‌جنگیده اما متاسفانه یک بار فولاد را به من دادند که پنجره بسته بود و ۵ ۶ بازیکن جدا شدند. در هفته چهارم اتفاقات ناگواری افتاد که زیبنده من خوزستانی نبود. الان هم در شرایط تیم را به من دادن که برای نیفتادن می‌جنگد. من تمام وجودم را می‌گذارم و از مردم و مسئولان خواهش می‌کنم که نه تنها من فولادی، بلکه به استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم کمک کنند تا اتفاق ناگواری رقم نخورد. الان بحث باز کردن مسائل نیست و بحث این است که به هم کمک کنیم و اتحاد پیدا کنیم تا تیم های خوزستانی آسیب نبینند. من نمی‌توانم بیشتر از این صحبت بکنم و از شما، از مردم، از مسئولان، از اصحاب رسانه و از کل بازیکنان و مجموعه خواهش می‌کنم که کمک کنند تا آخر فصل اتفاق خوبی در تیم رقم بخورد.

او ادامه داد: من مربی وقتی تیمی را قبول می‌کنم گذشته را باید فراموش کنم. وقتی تیم را قبول می‌کنم نباید سرمربی قبلی را زیر سوال ببرم و او تیم را با تفکرات خودش می‌بندد و به هر حال درست نیست راجع به گذشته صحبت کنم. سال گذشته رفتم آبادان و ۸ امتیاز عقب بود اما راجع به سرمربی قبلی و قبل از آن هم حرف نزدم. الان زیبنده نیست و این باید کالبدشکافی شود. باید از نو شکافته شود چون زیبنده نیست که از چهار تیم مدعی سقوط سه تیم خوزستانی باشند.

سرمربی فولاد در واکنش به صحبت دیگر سرمربیان خوزستانی‌ها خاطرنشان کرد: وقتی مسئولیت قبول می‌کنم ۱۰۰ درصد اتفاقاتش با من است. وقتی راننده یک اتوبوس هستم، اتوبوس خراب باشد یا لاستیکش خراب باشد یا در گردانه یا سراشیبی باشد فرقی نمی‌کند چون من قبول کردم. یا قبول نمی‌کنم یا اگر قبول کردم تمام مسائل را باید به تن خود بزنم. با تمام وجود پایش ایستادم و هیچ مربی و مدیری مقصر آن نیست. الان اگر اتفاق ناگواری بیفتد، مقصر عبدالله ویسی است. خداگو با خداجو فرق دارد، حقیقت با هیاهو فرق دارد. اینکه مردم را گول بزنیم و عوام فریبی کنیم، نباید باشد. با تمام احترامی که برای همکارم قائل هستم، یا قبول نمی‌کنی یا اگر قبول کردید داستان درست نکنید. من وقتی به آبادان رفتم ۶ بازیکن جدا شد و هیچ بازیکنی هم اضافه نکردم اما هیچ حرفی هم نزدم. از هفته یازدهم فصل قبل مشخص بود من جدا می‌شوم و دو ماه وقت داشتند. سه هفته من وقت دادم و هفتاد روز برای تیم بستن وقت داشتند. مردم خوزستان ساده هستند اما احمق نه. یک تیم را قبول کردی بمان پایش اما اگر قبول نکردی داستان هم درست نکن.

دیگر خبرها

  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • پیگیری تاریکی تونل بخش قارون دزپارت و وقوع حواث تلخ +فیلم
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!