Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در محل سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید، گفت: بزرگداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس یک وظیفه و فرصت برای ما است که بتوانیم دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنیم و از فرهنگ ارزشمند این دوران در شرایط کنونی جامعه بهره‌برداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس،۴۰۰ برنامه در ایلام برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اشاره به آغاز برنامه‌های چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس استان ایلام از سوم خرداد، ادامه داد: ما قوی هستیم، شعار برنامه‌هایی است که بدین منظور برگزار خواهند شد.

او مطرح کرد: امسال به علت شیوع بیماری کرونا در استان ، شیوه اجرای برنامه‌ها تغییر کرده و اکثر برنامه‌ها در قالب موشن گرافی ، تولید محتوای دیجیتال و بروشور‌ها ، فلسفه آزاد سازی خرمشهر به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس بیماری کرونا آزاد سازی خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،در متن پیام امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» احزاب۲۳

عروج یادگار و جانباز پرافتخار دفاع مقدس، مرد میدان ایثار و از خودگذشتگی، فرمانده قهرمان و معاون فعال تیپ پر افتخار ۴۴ قمر بنی هاشم و خدمتگزار صدیق، شجاع و انقلابی در راه اعتلای اهداف انقلاب و اسلام عزیز، سردار سرافراز سپاه اسلام، راوی رشادت‌ها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس و جهادگر نستوه، حاج محمدکیانی «حاج جمعه‌علی» که پس از سال‌ها مجاهدت به همرزمان شهیدش، چون سردار شهید حاج علی زاهدی پیوست را به اهل بیت و خاندان و بازماندگان آن سردار پرافتخار، مردم فهیم استان چهار محال و بختیاری، اهالی محترم روستای هرچگان و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت گفته از خداوند قادر متعال میخواهم روح بلند ایشان را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان بویژه بیت مکرم و معزز این سردار سرافراز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها