Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده سپاه سلماس بر لزوم حمایت اسلامی و انسانی همه جوامع بشری در لبیک گویی بر سخنان مهم رهبر انقلاب در روز قدس امسال تاکید کرد و گفت: ان شاءالله اراده مستحکم مسلمانان به زودی عامل نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی فلسطین خواهد شد

سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی در گفت و گو با ایسنا  گفت:  مسئله فلسطین فقط برای یک جغرافیا و فرهنگ خاص مربوط نیست بلکه مسئله بشریت، انسانیت، عقیده، ایمان و آزادی خواهی همه مردم جهان و بخصوص مسلمانان است به طوریکه امروز باید با قدرت و همت بیش از پیش در برابر سیاست های خصمانه استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش که برای کمرنگ کردن مسئله فلسطین مظلوم در ذهنیت جوامع بشری تلاش میکند، کاملا ایستادگی کنیم و نگذاریم استکبار جهانی به هدف خود با استفاده از ابزارهای زر و زور برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مدنی افزود: امروز، مبارزین فلسطینی و ملت مظلوم فلسطین، نیاز به حمایت جهانی و دلگرمی از سوی همه مسلمانان و مردم آزادی خواه جهان برای خودشان دارند تا مردم فلسطین که صاحبان اصلی سرزمین فلسطین هستند حق خودشان را به دست آورند و بتوانند لااقل در خانه خودشان امنیّت داشته باشند.

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: وعده نابودی اسرائیل جنایتکار تا 25 سال آینده لرزه بر پیکره استکبار جهانی انداخته است و سازمان های به اصلاح حقوق بشری که در پشت پرده اعمال خود حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی را با هدف نجات از سقوط حتمی و قریب الوقوع سرلوحه کار خویش قرار داده اند این را بدانند که به اذن الهی همه مردم آزادی خواه جهان از آرمان فلسطین به ویژه سیاست و راهبرد مردمی کردن مبارزه علیه رژیم صهیونیستی حمایت خواهند کرد و نهضت بیداری اسلامی نیز شرایط و زمینه های لازم را برای تحقق اهداف امت اسلامی فراهم کرده است.

سرهنگ پاسدار مدنی اظهار کرد: مبارزه برای آزادی فلسطین امری بسیار حیاتی، مهم و سرنوشت ساز است.

وی ابراز امیدواری کرد: با وحدت امت اسلامی، همبستگی، انسجام و یکپارچگی عمومی، ان شاءالله پیروزی ملت مظلوم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی قطعی خواهد بود و غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار نابود و امنیت و آرامش به منطقه باز خواهد گشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فلسطين رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان رسانه‌ای استان قم از عملیات وعده صادق

جمعی از فعالان رسانه‌ای استان قم با قدردانی و حمایت از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران و تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی، جهاد رسانه‌ای را راهکار مقابله با عملیات روانی دشمن دانستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جمعی از فعالان رسانه‌ای استان قم در حمایت از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران و تنبیه و مجازات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند:

"بسم الله قاصم الجبارین"

(قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ) سوره توبه، آیه 14

193 روز از حمله وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه می‌گذرد و متأسفانه مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر که رسالت‌شان ایجاد صلح و آرامش جهانی و دفاع از بشریت است در خواب عمیق فرو رفته و با کمال تأسف چشم‌های خود را بر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی بسته و هر روز شاهد نسل‌کشی در غزه مظلوم و بی‌دفاع هستیم.

رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که خاک کشورمان محسوب می‌شود و شهادت سرداران رشید اسلام، بار دیگر با نمایش خوی وحشی‌گری و ددمنشی خود همه قوانین و معاهدات بین المللی را زیر پا گذاشت و به تمسخر گرفت و نشان که زبانی جز زبان زور و قدرت نمی‌فهمد.

جمهوری اسلامی ایران به همت غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نمایش اقتدار و انجام عملیات افتخارآفرین "وعده صادق" با شلیک موشک‌ها و اعزام پهپادهای وطنی از خاک کشورمان توانست قدرت خود را به رخ مستکبران عالم بکشد و مشت محکم و عبرت آموز را بر گنبد آهنین رژیم صهیونیستی بکوبد. آفرین به سپاه قهرمان ما.

ما اصحاب رسانه استان قم با تشکر و قدردانی و حمایت کامل از اقدام انقلابی و عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه و همگام با رزمندگان غیور اسلام تلاش می‌کنیم که در میدان جهاد رسانه‌ای با انعکاس اقتدار ایران اسلامی و اقدامات غرورآفرین دلاورمردان سپاه همیشه قهرمان، در تبیین واقعیت ها و مقابله با عملیات روانی دشمن به رسالت انقلابی‌مان عمل کنیم.

اصحاب رسانه استان قم—28 فروردین 1403   
                                                                
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • حمایت فعالان رسانه‌ای استان قم از عملیات وعده صادق
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم غزه رقم خواهد زد
  • ابتکارات مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد