Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:11:17 GMT

موضوع فلسطین، مساله انسان‌های عدالت‌خواه است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۰۸۱۲

موضوع فلسطین، مساله انسان‌های عدالت‌خواه است

خبرگزاری صدای افغان (آوا) روز جمعه به نقل از بیانیه حزب کنگره ملی افزود: رژیم صهیونیستی از آغاز تاسیس در نقش مزدور و ژاندارم امپریالیسم آمریکا و متحدین آن عمل کرده و کاری جز سرکوب جنبش‌های حق طلبانه‌ مردم قهرمان فلسطین، قتل و کشتار و غضب سرزمین‌های شان و شهرک سازی در مناطق اشغال شده نداشته است.
 
در بیانیه این حزب آمده است که با عقد و امضای معامله‌ خائنانه‌ای به نام معامله‌ قرن با دونالد ‌ترامپ رییس رژیم اشغالگر آمریکا و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، جنایت وحشتناکی در تاریخ پر از خون و شرارت خود مرتکب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حزب کنگره ملی گفته است که معامله‌ خائنانه قرن، اعلان دشمنی آشکار استکبار و امپریالیسم جهانی در نبرد علیه آزادی و حقوق حقه‌ مردم فلسطین بود.

برچسب‌ها افغانستان رژیم صهیونیستی روز قدس پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان رژیم صهیونیستی روز قدس افغانستان رژیم صهیونیستی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۶ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۰۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۰۸۴ نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان و کودکان غزه زده، اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد.

ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین