Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز جمعه در گفت وگویی اظهار کرد: اکنون شجره طیبه انتفاضه سنگ روئیده و به مرحله تولید سلاح های پیشرفته رسیده است؛ شکست ۶ کشور عرب از رژیم پوشالی صهیونیزم در گذشته اکنون به شکست پنجمین ارتش جهان از مقاومت و حزب الله لبنان منجر شده است. 

وی یادآور شد: با پیروزی ایران در دفاع مقدس و پیشرفت انقلاب اسلامی، جوانان مقاومت ابتدا در لبنان و سپس در فلسطین رشد کردند و پس از جنگ های نمایشی سران عرب و سازش ننگین آنها شجره طیبه انتفاضه سنگ روئید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام آل هاشم گفت: امسال نیز ثابت می کنیم که حمایت از آرمان های فلسطین متوقف نشده و به علت مشکلات ناشی از کرونا، جوانان در فضای مجازی و رسانه ای شور مبارزه با صهیونیزم را به نمایش می گذارند. 

وی تاکید کرد: جوانان حزب الهی جهان و مقاومت هرگز از آرمان های قدس و فلسطین کوتاه نخواهند آمد و همچنان به مبارزه خود تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد. 

خطر رژیم اشغالگر قدس جهانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این گفت و گو اظهار کرد: خطر رژیم اشغالگر قدس تنها متوجه فلسطین، لبنان و یا حتی ایران نیست، بلکه خطری برای کل جهان بشریت است.

حجت‌الاسلام رسول برگی اظهار کرد: امام خمینی(ره)، مسئله قدس را از سال ۴۲ مطرح کردند و در جریان اولین ورود خود به کشور نیز درمورد رژیم غاصب صهیونیستی سخن گفتند، علت همه این توجهات به خاطر خطری است که رژیم اشغالگر قدس برای جهان دارد.

وی با اشاره به این‌که امروزه یهود با حزب افراطی به نام "صهیون" ترکیب شده و صهیونیست‌ها در اورشلیم عهد بسته‌اند که کل دنیا را تحت سیطره خود قرار دهند، گفت: پرچم رژیم غاصب صهیونیستی نیز بیانگر همین امر بوده و در اطراف ستاره داود، نیل تا فرات را در نظر گرفته‌اند؛ البته امروز می‌گویند که "نیل تا فرات" معنا نداشته و باید کل دنیا را تحت سیطره ستاره داود دربیاورند. بر این اساس، خطر این رژیم اشغالگر قدس، کل جهان بشریت را تهدید می‌کند.

وی در مورد علل دیگر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیز اظهار کرد: مسجدالاقصی، اولین قبله مسلمان بوده و بیت المقدس از همان ابتدا برای مسلمانان دارای جایگاه خاصی بود و همچنین محل معراج حضرت پیامبر اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: از سویی دیگر پیامبر اکرم(ع) همواره تاکید کرده‌اند که به داد مظلومان برسیم و در حدیثی از رسول اکرم می‌خوانیم «مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ کسی که صبح کند و نسبت به سرنوشت مسلمانان [بی‌تفاوت بوده ] و اهتمام به خرج ندهد، مسلمان نیست.

وی با بیان این‌که امروز، حمایت از مظلومان یکی از نشانه‌های دین اسلام است، گفت: در کنار نماز، روزه و قرائت قرآن، حمایت از مظلومان از جمله نشانه‌های دین اسلام است، به ویژه مظلومانی که مسلمان بوده و در اولین قبله گاه مسلمانان مورد ظلم واقع شده‌اند؛ مقام معظم رهبری نیز بارها در بیانات گهربار خود موضوع فلسطین را از جمله مهم‌ترین مسائل جهان اسلام عنوان کرده‌اند.

وی با بیان این‌که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، رژیم اشغالگر قدس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، افزود: اوضاع سیاسی جهان نیز این موضوع را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام برگی با بیان این‌که با حمایت از فلسطین از یک‌سو انسانیت و مسلمان بودن و از سوی دیگر دفاع از امنیت خود را به اثبات می‌رسانیم، تاکید کرد: اسرائیل همانند غده سرطانی است که اگر ریشه بیندازد، کل جهان را درگیر خواهد کرد؛ بر این اساس برای حفظ امنیت جهان باید از فلسطین حمایت کرده و نگذاریم رژیم غاصب صهیونیستی در جهان ریشه بدواند.

وی با بیان این‌که امسال به خاطر شرایط کرونایی راهپیمایی روز قدس برگزار نشد، اما نباید حتی اندکی از اهمیت این روز غفلت شود، تشریح کرد: باید در فضای مجازی صدای مردم فلسطین باشیم و با تغییر عکس پروفایل، تولید محتوا، انتشار پست، شعر و... حمایت خود را از مردم فلسطین نشان داده و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش بگذاریم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سید محمدعلی آل هاشم روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی روز قدس آذربایجان شرقی روز قدس رژیم غاصب صهیونیستی رژیم اشغالگر قدس حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، پادشاهی اردن در حمله تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی در شب ۱۳ آوریل گذشته با پهپادها و موشک‌های بالستیک خود ضد رژیم صهیونیستی و در واکنش به عملیات تروریستی این رژیم در هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق وارد عمل شده و به دفاع از رژیم اسراییل پرداخت.

به نوشته این گزارش، ایرانی‌ها موفق شدند شبکه اینترنت در سرزمین‌های اشغالی را مختل کرده و سامانه‌های الکترونیک رژیم صهیونیستی را تا حد زیادی دچار اختلال کند. علاوه بر این‌ها حجم حملات پهپادی و موشکی ایران فراتر از توان سامانه‌های دفاع هوایی و سرویس‌های رصد رژیم صهیونیستی بود و به همین علت تعداد قابل توجهی از این پهپادها و موشک‌ها به اهداف خود اصابت کرده و خسارت‌های گسترده‌ای را به بار آورد که از جمله این اهداف پایگاه هوایی نواتیم به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی بود که در حمله به کنسولگری ایران در دمشق مشارکت داشت.

نکته قابل توجه در این حمله این بود که اسکادران هوایی و جنگی آمریکا و انگلیس و فرانسه با عملیات خود تلاش کردند مانع از عبور پهپادها و موشک‌های ایران از اردن و ورود آن به حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی شوند. عجیب‌تر اینکه حتی نیروی هوایی اردن نیز تلاش کرد سهم خود را در مقابله با این موشک‌ها و پهپادها ایفا کند.

با وجود اینکه اردن در ابتدا سعی کرد حضور خود در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را تکذیب کند، اما رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اردن در ساقط کردن ۶ پهپاد ایرانی بر فراز آسمان این کشور که قصد حمله به اهداف صهیونیستی داشته، مشارکت کرده است.

سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی

البته این اولین بار نیست که رژیم اردن به نفع رژیم صهیونیستی وارد عرصه می‌شود. در سال ۱۹۷۳ و تنها چند روز قبل از آغاز جنگ مصر و سوریه ضد اسراییل برای آزادسازی صحرای سینا و جولان اشغالی، ملک حسین بالگرد ویژه خود را آماده کرده و به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و با حضور در منزل گولدا ماییر نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی این ریسک را به جان خرید تا به متحد صهیونیست خود اطلاع دهد که سوری ها و مصری ها آماده حمله به اسراییل هستند. البته جالب اینجا بود که ماییر به این هشدار اهمیتی نداد، اما چند روز بعد این عملیات ‌آغاز شد.

اردن از سال ۱۹۴۸ و در جریان آغاز اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی مناسبات مخفیانه خود با سرکردگان این رژیم را آغاز کرده بود و در سرکوب فلسطینی‌ها در برخی مناطق این کشور، هماهنگی‌های نظامی گسترده‌ای با شبه نظامیان رژیم صهیونیستی داشت. این موضوع در اسناد آمریکایی و اسراییلی وجود دارد و محمد حسنین هیکل روزنامه نگار فقید و مشهور مصری نیز به آن اشاره کرده است.

نقش کارکردی اردن در حمایت از رژیم صهیونیستی

این مقاله با اشاره به سابقه تشکیل اردن هاشمی، روی کار آمدن خاندان هاشمی در این کشور را برای تقسیم کشورهای عربی و بویژه سوریه بزرگ دانسته و تاکید کرد که از این منظر عجیب نیست که عبدالله دوم اقدام به از بین بردن موشک‌هایی کند که به سمت سرزمین‌های اشغالی در حرکت است. این نگاه، اقدام پادشاه اردن را یک خیانت تلقی نمی‌کند، چرا که به او به وظیفه خود در حمایت از رژیم صهیونیستی عمل کرده است.

حکومت هاشمی در اردن پیش از این نیز در حالی که در نتیجه عملیات شجاعانه یمنی‌ها، خطوط امدادی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ قطع شد، پل زمینی برای این رژیم ایجاد کرد تا بتواند کمک‌های مختلف و تجهیزات نظامی را به سرزمین‌های اشغالی گسیل کند این در حالی بود که صهیونیست‌ها همزمان با عملیات گسترده خود اقدام به نسل کشی و پاکسازی نژادی در غزه می‌کردند. به این ترتیب می بینیم که حمایت از رژیم صهیونیستی برای خاندان هاشمی در اردن امری حیاتی است و موجودیت آنها به این حمایت بستگی دارد.

کد خبر 6084069

دیگر خبرها

  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان