Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:06:14 GMT

مطالبات تیم امید همچنان روی هوا !

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۰۶۴

مطالبات تیم امید همچنان روی هوا !

تیم امید با حمید استیلی نتوانست به رقابت های المپیک راه پیدا کند ولی نکته جالب توجه عدم تسویه حساب با کادر فنی است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران سال  گذشته پس از راهیابی به مرحله دوم مقدماتی المپیک با زلاتکو کرانچار، به یکباره با تصمیم عجیب مسئولان سر مربی خود را از دست داد و در ادامه پس از اینکه چند اردو از دست رفت، فرهاد مجیدی برای سه اردو هدایت تیم را برعهده گرفت و پس از دو شکست مقابل ازبکستان شرایط طوری پیش رفت که مجبور به کناره گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از او حمید استیلی که از ابتدا به عنوان مدیر تیم در کنار ملی پوشان امید بود، با این توجیه که شناخت خوبی از بازیکنان دارد، علیرغم اینکه سال ها مربیگری نکرده بود، هدایت تیم را برعهده گرفت و پس از چند بازی دوستانه شاگردانش را به تایلند برد؛ جایی که با تساوی برابر ازبکستان و شکست برابر کره جنوبی کار صعود به اما و اگر رسید تا پیروزی روز آخر برابر چین هم گره گشا نباشد و تیم امید ایران همچنان پس از بازی های مونترال 1976 در حسرت رسیدن به المپیک باشد و در این مدت به دلیل ضعف مدیریت، استعدادهای زیادی سوخته اند.


نکته جالب توجه اینکه حمید استیلی مربی تیم امید که با نظر تصمیم سازان فوتبال ایران هدایت تیم امید را برعهده گرفته، همچنان و در شرایطی که ماه ها از زمان حذف تیم امید می گذرد، حتی یک ریال هم دریافت نکرده است و در سوی دیگر پاداشی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود، به برخی نفرات که تاثیر زیادی در راهیابی تیم امید به دور دوم مرحله دوم مقدماتی داشتند، اختصاص نیافته است ! 


استیلی که بارها در مصاحبه هایش تاکید کرده از جیب برای تیم امید هزینه کرده، در این زمینه به ورزش سه گفت:« هنوز حتی یک ریال هم پول نگرفته ام. حالا قرار است جلسه ای با مسئولان داشته باشیم و در این مورد صحبت کنیم.» 


استیلی همچنین از نحوه پرداخت پاداش های در نظر گرفته شده به بازیکنان نیز رضایت نداشت.

تیم امید ایران فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران فدراسیون فوتبال تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه ثمرات عملیات وعدالصادق مقوم نشر بین المللی گفتمان قرآنی «ان الباطل کان زهوقا» است، اظهار کرد: این عملیات زیبایی‌های بسیاری برای ما به جا گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجی از امیدآفرینی در کشور به وجود آورد، بیان کرد: باید با جوانان در زمینه این عملیات و نتایج آن گفت و گو کنیم.

سالاری مکی با تأکید بر اینکه یکی از ثمرات عملیات وعده صادق ایجاد همبستگی ملی و ایجاد روحیه امید است، اظهار کرد: مردمان آزادی خواه از این فتح جدید در جهان اسلام خوشحال هستند.

وی بیان کرد: بعد از انجام این عملیات آن‌هایی که به سمت غرب تمایل داشتند یقیناً در معادلات و رفتار خود تجدید نظر خواهند کرد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این کار برخاسته از اعتقادات و ارزش‌های دینی حاکم بر منطق مواجهه‌ی فرماندهان جبهه مقاومت است، یادآور شد: کار ایران یک شروع تازه‌ایی در فهم همگانی بود که می‌توان نسبت به آموزه‌های قرآن، عملیاتی تر اقداماتی انجام داد.

سالاری با بیان اینکه معتقدیم که اگر در جنگ تحمیلی حدود ۷۰ کشور دنیا عراق را همراهی کردند ولی این ایران بود که مقتدر ایستاد، گفت: در عملیات وعده صادق بیشتر از ده کشور در مسیر مستقیم و غیر مستقیم از اسرائیل دفاع کردند با این حال دست برتر با ایران اسلامی بود.

کد خبر 6080545

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند