Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جمعیت ملی-اسلامی الوفاق در بیانیه‌ای اعلام کرد که فلسطین مسئله نخست امت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و هیچ چشم‌پوشی و کوتاهی از این مسئله در کار نخواهد بود.

در این بیانیه ضمن تأکید بر پایبندی به تمام خاک فلسطین و مقاومت برای دفاع از مسجدالأقصی تا زمان بازپس‌گیری آن، آمده است: ملت‌های عربی و اسلامی دژ محکمی در برابر عادی‌سازی روابط با دشمن خواهند بود و هرگز اجرای این پروژه را که هدف از آن منحرف کردن قطب‌نما از مسئله بزرگ(فلسطین) است، نمی‌پذیرند و در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم اشغالگری که از بیش از نیم قرن پیش انواع تروریسم را علیه ملت‌های عربی و مسلمان مرتکب می‌شود، دست بسته نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، الوفاق همچنین تأکید کرد که هروله رژیم‌ها و گروه‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گزینه‌ها و پایبندی ما به مسئله فلسطین را مستحکم‌تر می‌کند.

این جمعیت معارض بحرینی، ملت‌های عربی و اسلامی را به بیداری کامل و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن دعوت کرد و افزود که معامله قرن نیز شکست خواهد خورد چرا که ضد بشری، عقلانیت و کرامت عربی و تعهد دینی اسلامی و مسیحی است و ما نیز در سنگر واحد با تمامی مخالفان عادی‌سازی روابط و مبارزه با رژیم اشغالگر تا نابودی آن، باقی خواهیم ماند.  

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ولایت فقیه و رهبری امامین انقلاب نعمت دیگری است که باید قدردان آن باشیم داشتند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نیروهای مسلح ما با طراحی عالی و اجرای مقتدرانه عملیات «وعده صادق» با دشمن متجاوز مقابله کردند، اظهار کرد: خداوند را به خاطر مردم غیرتمند و متدین ایران اسلامی شاکریم و همگامی ملت، ولایت و نیروهای مسلح این افتخار بزرگ عملیات وعده صادق را خلق کرد.

مختاری با تأکید بر اینکه اما باطل با تحریف و تزویر خود را حق جلوه داده اما امروز نقاب از چهره باطل افکنده شده است، گفت: فرهنگ اسلام مدافع مظلوم است اما فرهنگ مادی بیش از شش ماه است که مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشانده است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه به مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان و کشتار مردم مظلوم غزه را فاجعه جامعه بشریت دانست و گفت: «وعده صادق» عملیات مشروع، دفاعی و به موقع رزمندگان اسلام بود و خدا را بخاطر این عملیات که مایه عزت و غرور است، شاکریم.

وی با بیان اینکه تقوای جنسی یکی از ابعاد تقوا است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تقوای جنسی در جامعه توسعه و تعمیق ببخشیم چون برنامه دشمن جدا کردن دین از انسان است و از مهمترین حربه‌های آنان ترویج فسق و فجور و از بین بردن تقوای جنسی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه حجاب قانون کشور و رعایت قانون در همه دنیا واجب و لازم است، بیان کرد: امروز حجاب یک مسئله ملی و امنیتی است و دشمن با شعارهای فریبنده زن، زندگی و آزادی امنیت کشور را هدف قرار داده و به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

مختاری یادآور شد: دشمن و استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای گاهی ذهن جوانان را منحرف می‌کند که ما با تبیین‌گری وظیفه داریم.

وی با بیان اینکه دولت و حکومت اسلامی نیز در این زمینه وظیفه دارد و باید قبل از همه در دستگاه‌های اجرایی مسئله عفاف و حجاب را نهادینه کنند، ادامه داد: مردم باید مطالبه‌گر و خودشان سهیم باشند و با امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی در حوزه عفاف و حجاب خطرناک است، افزود: باید قاطعانه و در چارچوب قانون با کشف حجاب‌ها برخورد شود.

کد خبر 6082464

دیگر خبرها

  • اسرائیل باید تنبیه می شد
  • انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیل
  • حل مسئله فلسطین با نابودی رژیم صهیونیستی
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه