Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، صباح الطائی، کارشناس امنیتی عراق گفت که نظامیان ارتش تروریست آمریکا با تسلط بر بخش‌هایی از نوار مرزی عراق و سوریه این مناطق را به منطقه امنی برای رفت‌وآمد عناصر تروریستی به این دو کشور تبدیل کرده‌اند.

این کارشناس امنیتی عراقی اعلام کرد که تروریست‌ها از طریق مناطق تحت کنترل نظامیان آمریکایی، در رفت‌وآمد به عراق و سوریه هستند و آموزش و آماده‌سازی آن‌ها و تجهیز این عناصر به سلاح برای اجرای عملیات‌های جنایتکارانه در این دو کشور در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس امنیتی افزود که آمریکا زندانی برای تروریست‌های داعش ندارد بلکه آنچه هست اردوگاه‌هایی برای احیا و آموزش این عناصر و روانه کردن مجدد آن‌ها به سمت عراق است به خصوص اینکه پارلمان با طرح اخراج نظامیان آمریکایی از کشور موافقت کرده و احتمال آن می‌رود که واشنگتن به تروریست‌ها برای انتقال مجدد به خاک عراق چراغ سبز نشان دهد.

امروز جمعه همچنین سرتیپ یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق از وجود بیش از هفتاد هزار تروریست در اردوگاه‌های سوریه در نزدیکی مرز عراق خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی تحولات عراق تحولات سوریه گروه های تروریستی تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه

وزارت دفاع سوریه از انهدام مقرهای متعلق به تروریست‌ها در حومه‌های «دیر الزور» و «تدمر» و سقوط پهپادها در حومه «حلب» در شمال این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه در واکنش به حملات مکرر گروه‌های تروریستی به مواضع ارتش این کشور و روستاها، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای روسیه در جریان چندین عملیات دقیق هوایی توسط جنگنده و پهپاد، مقرهای متعلق به تروریست‌ها و مواضع و تجهیزات آنها در حومه دیرالزور واقع در شرق و تدمر واقع در مرکز سوریه را منهدم کردند.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، وزارت دفاع سوریه همچنین اعلام کرد یگان‌های ارتش سوریه در حومه حلب نیز شماری از پهپادهای تروریست‌ها را منهدم کرده و مانع از تحقق اهداف آنها شدند.

در جریان حمله هوایی، مقرهای تروریست‌ها به طور کامل منهدم شد و ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند که در میان آنها سرکرده‌های گروه تروریستی داعش نیز وجود دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه