Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@12:16:22 GMT

۲۵۰۰ سبد غذایی به نیازمندان تایباد اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۳۸۶

۲۵۰۰ سبد غذایی به نیازمندان تایباد اهدا شد

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای کمک مومنانه ۲۵۰۰ سبد غذایی با همکاری آستان قدس رضوی و جمعی از خیران و نیکوکاران بین خانواده‌های نیازمند شهرستان تایباد در استان خراسان رضوی توزیع شد.

به گزارش قدس آنلاین، مسوول دفتر کانون خادمیاران رضوی تایباد  گفت: از این تعداد سبد اهدا شده هزار سبد اقلام افطاری و کالاهای اساسی شامل برنج، ماکارونی، روغن و مواد شوینده و بهداشتی بود که بین خانواده‌های نیازمند بخش‌های مرکزی و میان ولایت این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
صادق دادمحمدی افزود: ارزش هر سبد غذایی سه میلیون ریال و وعده‌های افطاری یک میلیون ریال است. وی ادامه داد: علاوه بر توزیع این تعداد سبد غذایی در زمان شیوع بیماری کرونا ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و ۲ هزار بسته نبات متبرک بین بیماران بستری در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) این شهر توزیع شد. کانون خادمیاران رضوی از سال ۹۶ با ۱۴۲ عضو فعال و با هدف محرومیت زدایی در شهرستان مرزی تایباد آغاز به کار کرده است. شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تایباد ویروس کرونا آستان قدس رضوی سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس کمیته امدادامام خمینی (ره) شوش در حاشیه رزمایش «سفره رمضان، سفره شهدا» گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه واطعام مهدوی به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) وآغازهفته اطعام واکرام ایتام در این شهرستان اجرا شد.

غلامحسین نظری ادامه داد: ۷۳۰ بسته معیشتی به نیت ۷۳۰ شهید والامقام شهرستان شوش در این رزمایش میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش ریالی هر بسته را ۱۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) ساکن در مناطق کم برخوردار شهرستان شوش توزیع شد.

رییس کمیته امداد شوش گفت: ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال برای تهیه این بسته‌های معیشتی به همت خیران، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، ناحیه مقاومت بسیج شوش و مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) تامین و هزینه شد.

کمیته امدادشوش دارای ۲۳۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در حاشیه رزمایش"همدلی و احسان" گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی با ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و میان نیازمندان مناطق محروم دزفول توزیع شد.

امیر ظاهر طحان ارزش هر بسته را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری گروه‌های جهادی دزفول به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) میان خانواده‌های مناطق کم برخوردار توزیع شد.

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد