Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@21:31:51 GMT

قدردانی بنیاد رودکی از شهرداد روحانی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۶۶۰

قدردانی بنیاد رودکی از شهرداد روحانی

بنیاد فرهنگی هنری رودکی، به خاطر فعالیت چند ساله شهرداد روحانی در قامت مدیر هنری و رهبر دایم ارکستر سمفونیک تهران از وی قدردانی کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در اطلاعیه این بنیاد آمده است:

«ارکستر سمفونیک تهران، به عنوان قدیمی‌ترین ارکستر سمفونیک کشور، در عمر ۹۰ ساله خود رسالت ارتقای موسیقی فاخر را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این تاریخ ممتاز نقش رهبران ارکستر کلیدی است و این رهبران هر یک به سهم خود بر غنای ارکستر افزوده‌اند که یاد همه آنان، هماره در ارکستر سمفونیک تهران گرامی است. 

در قابی از تاریخ ارکستر سمفونیک تهران، با هدایت استاد روحانی، این ارکستر وعده گاه شمار فراوانی از علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک بود. همچنین زمینه رشد و افزایش توانمندی نسلی از نوازندگان این ارکستر در سایه تجربیات ایشان فراهم شد.


همکاری جناب روحانی اما به دلیل ناراحتی جسمانی و توصیه پزشکان در سال گذشته با مشکلاتی همراه بود و در نهایت با اتمام مدت تعهد و قرارداد در پایان سال ۹۸، دوره همکاری استاد روحانی در قامت مدیر هنری و رهبر دائم ارکستر به پایان رسید. 


بنیاد رودکی با قدردانی از جناب روحانی امید دارد همچنان از تجربیات و مشاوره‌های ایشان بهره‌مند شود.»

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارکستر سمفونیک تهران شهرداد روحاني بنیاد رودکی ارکستر سمفونیک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران

مهدی وکیلی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن استان تهران در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه  تمام ۹ بانک عامل همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی داشته اند گفت:   از ۴ هزار سهمیه  مسکن روستایی استان تهران تا به امروز هزار و ۲۱۶ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده اند ولی تا به امروز قرارداد ۳۰۱ نفر منعقد شده است.

وی با بیان اینکه همواره این پتانسیل در بنیاد مسکن استان تهران وجود داشته است که وام مسکن روستایی را به تمامی متقاضیان معرفی کنیم افزود: در صورتی که استقبال متقاضیان مسکن روستایی از روند نوسازی افزایش یابد این ظرفیت وجود دارد که سهمیه تسهیلات  سایر استان‌ها را برای نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی تهران استفاده کنیم.

حاجی  مدیر حساب ١٠٠ امام در بنیاد مسکن استان تهران هم در این نشست گفت: حساب ۱۰۰ امام یک حساب یکتا و متمرکز است و در سال گذشته به لطف الهی و با مشارکت مردم ۳۰۰ درصد به صورت نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی افزود: ۵ ونیم میلیارد تومان کمک نقدی و ۳ هزار متر مربع که معاد ۳۰ میلیارد تومان می‌شود به حساب ۱۰۰ امام  هبه شد همچنین به کمک مردم وانجمن خیرین مسکن ساز برای محرومان مسکن احداث کردیم  به طوری که در سال گذشته به کمک همین منابع مالی ۲۳۹ سرپناه احداث شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود