Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال برنامه های جدی و هوشمندی در رابطه با پیشگیری، مبارزه، مقابله و درمان مواد مخدر و اعتیاد در دستورکار این شورا قرار دارد.

"سید ناصر رضایی" افزود: سال گذشته ۹ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان برگزار شد که 95 درصد از ۵۹ مصوبه آن عملیاتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: شش تن ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سال گذشته کشف شد که ۵.۱۴ درصد افزایش داشته است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دو ماهه اول امسال میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.
رضایی عنوان کرد: یک هزار و ۷۰۸ نفر در طرح های امنیت اجتماعی سال گذشته دستگیر، ۵۸ باند متلاشی و ۳۰۲ خودرو به ارزش ۱۴میلیارد ریال توقیف شدند.
وی ادامه داد: مناطق آلوده پاکسازی و یک هزار و ۱۳۰ نفر دستگیر شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد بین کرد: سال گذشته پنج مرکز اقامتی معتادین راه اندازی و ۱۷۱ بیمار از یک تا شش ماه در آن نگهداری شدند.  
رضایی گفت: در ۱۲ ماه گذشته 6 هزار و ۶۷۰ نفر در مراکز اقامتی استان نگهداری شدند.
وی افزود: در اجرای طرح مبین در استان ۱۰۰ پاتوق کوچک و متوسط شناسایی و منهدم شدند و تشکیل کانون های یاری گران زندگی، جذب و فعالیت ۱۳ موسسه و سازمان مردم نهاد و تقویت  فعالیت های آموزشی و فرهنگی از دیگر برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بود.
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: امسال برنامه های جدی و هوشمندی در رابطه با پیشگیری، مبارزه، مقابله و درمان مواد مخدر و اعتیاد در دستور کار این شورا قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر كهگيلويه و بويراحمد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و بیان‌داشت: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ رحیمی در پایان با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 6085720

دیگر خبرها

  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد