Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از ناکامی دوباره قاچاقیان کالا و کشف ۱.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مداوم نیروهای هوشیار نیروی انتظامی شهرستان سرخه، بار دیگر قاچاقچیان کالا ناکام ماندند و نتوانستند به اهداف خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، نیروی انتظامی با هدف جلوگیری از ضربه به اقتصاد همواره با اجرای طرح‌های مختلف ازجمله طرح مبارزه با قاچاق کالا اقدام می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه تصریح کرد: در این راستا، در ایست و کنترل، عوامل انتظامی پلیس راه شهرستان سرخه به خودرو کشنده که از تهران به سمت مشهد در حرکت بود، مظنون شدند.

مهرابی افزود: پس از دستور توقف، با تفهیم حکم قضایی و با رعایت کامل حقوق شهروندی خودروی موردنظر مورد بازرسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در نتیجه، مقادیر قابل‌توجهی وسایل آشپزخانه خارجی و چهار دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه بیان کرد: ارزش کالاهای قاچاق بالغ بر 1.5 میلیارد ریال بوده که توسط نیروی انتظامی شهرستان ضبط شد.

انتهای پیام/74009/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق مقام معظم رهبری نیروی انتظامی کشف انتظامی شهرستان سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان